NYC Liquid Eyeliner

22:55

Selam lokumlarım :)
Bu eyelinerı Watsons' tan yanlış hatırlamıyorsam bir alana bir bedava kampanyasıyla 7 liraya aldım. NYC markasının ürünlerinin çoğunu severim, severek kullandığım çok ürünü vardı fakat TR de bulunmuyor ne yazık ki :/ Gerçi Watsons sağolsun yavaş yavaş ürünlerini getirmeye başladı bakalım inşallah standıda gelir :) Her neyse.. Genel olarak likit eyelinerlar herkesin gözünü korkutur kullanmaktan çekiniriz mesela ben öyleydim bu linerla tanışana kadar :) Yapısı güzel, fırçasının inceliği ideal, kuruyunca oluşan mat görüntü süper (ben likit eyelinerlarda ki ıslak görüntüden pek hoşlanmıyorum) göz üstüne uygulama yapıyorum ve akma kokma silinme olmadı ;) Tek sorunum sürerken nasıl beceriyorsam kirpiklerime bulaştırıyorum bazen hepsi bu.. Fiyatını göz önünde tutarsak 5 üzerinden 5 veririm.. İlk defa liner kullanacak olanlar için zor olabilir ama bol pratik yaparak elinizi alıştırabilirsiniz yada ucu keçeli kalem gibi olan eyelinerlardan başlayın işe hem pratik hemde kullanımı rahat..


3 4 farklı kalınlıkta eyelinerınızı sürme imkanınız var

Fırçası bu şekilde
(üzerine tıklarsanız daha yakından net olarak görebilirsiniz)

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe