Essence 05 To Die For Quattro Eyeshadow Palet

11:29

Herkese merhabaaa :)
Daha önce bu farın farklı bir rengini şu yazımda tanıtmıştım. Orda yazdığım şeyler bunun içinde geçerli. Bu paleti doğal makyaj ve kahverengi tonları aşığı biri olarak ayıla bayıla aldım :) Renkleri çok güzel. Baz üzerine uygulama yapıyorum kalıcılıkta bir sorun yaşamıyorum. Ambalajını açarken dikkatli açıyorum ki incecik tutan yer hemen kırılmasın. Tek sıkıntı ambalaj ama bu benim için sorun değil :) 10 lira gibi bir fiyata alınabilecek harika bir palet. İndirimde alırsanız tadından yenmez :D Bitince tekrar alacağım sanırım..

İşaret parmağımda ki alt sağda olan renk mat bir kahve bayılıyorum rengine <3
ve üst sağda ki renk tüm göz kapağına sürmek için ideal :)

Umarım beğenmişsinizdir^^

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben çok hor kullanıyorum ambalajını hiçbişey olmuyo tatlım merak etme :D Krem rengi favorimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremde çok güzel en azıda o :( yok tatlım ben çok bahtsız bedeviyim nerde numune var beni bulur ben dikkat edeyim genede :D

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe