Essence Get Big Lashes Rimel

19:16

Selam kızlaaar :)
Bir kaç günlük tatilden sonra tekrar buradayım. Yazmak istediğim çok şey var taslaklarda duruyor ama kullandıkça daha çok sevdiğim sudan ucuz bu rimele öncelik vermek istedim. Bakalım nasıl bir rimelmişşş :)

Öncelikle benim kirpiklerim çok düz olmasada düz ve kısa ayrıca seyrek de diyebiliriz. Bunları göz önünde bulundurarak alıp almamak size kalmış.

*Rimelin fırçası kocaman bu bir artı bir özellik belki ama bulaşma çok oluyor ve minik kirpikleri yakalayamıyor.
*Dolgunluk veriyor.
*Kıvrık fırçası sayesinde kirpikleri güzelce kıvırıyor.
*En fazla 2 kat sürdüm topaklanma yapmadı ama daha fazla katta elbette topaklanma yapacaktır.
*Akma yapmıyor ama suya dayanıklı değil. Aynı rimelin suya dayanıklı versiyonu var isterseniz.
*Makyaj temizleyicilerle kolayca çıkıyor ama bazen zorluyor nedense.
*12 ml gayet fazla her gün sürseniz bile uzun süre sizi idare edecektir.
*Tam hatırlamıyorum ama 7-8 lira civarı bir fiyatı vardı.


Benim sevdiğim bir rimel oldu. Bitince tekrar almayı düşünüyorum. Size de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.




Rimeli tek kat sürdüm ve aceleyle sürdüm biraz uğraşınca daha güzel oluyor..
edit:(rimel satıştan kaldırıldı artık bulunamıyor maalesef)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com




You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe