Watsons & Gratis Bayram İndirimi - Sephora İndirimi Alışverişim

09:00

Herkese uzunca bir aradan sonra yeniden merhaba :)
Bayram indirimleri yine insanın aklını başından alıp ihtiyacı olmayan şeyleri almaya sürüklüyor. Artık dolaplarım çekmecelerim dışına taştığı için ben ihtiyaç dışı ürünlerden elimden geldiğince uzak duruyorum. Bir iki şımarıklık yapmış olabilirim ama o kadarda sayılmaz ^^ Bakalım neler almışım :)




Benri markalı ürünlerin çoğunda (hepsine dikkat etmedim) 3 al 2 öde vardı (tanesi 3.95tl). Cettua burun bantlarının ambalajı değişmiş umarım içeriği aynıdır 5.90tl. Dirty Works' de ambalaj yenileyenlerden olmuş bu scrubın peşindeydim bende :) 16.90tl.
Revlon' da güzel bir indirim vardı merak ettiğim color stay fondöteni 30 küsur liraya almış oldum. Elseve saç maskesinde indirim var gözüküyordu sonradan fark ettim ki yokmuş 15.90tl.
Diğerlerinin fiyatını hatırlamıyorum ama indirim yoktu.
Spear Black kart sahiplerine özel %20 indirim yapmıştı ihtiyacım olmadığı için gidip bakmamıştım bile. Sonrasında hadi geçerken bir girip bakalım dedik Benefit' in meşhur They' re Real rimeliyle çıktım :) 103 liradan %20 indirimle almış oldum. 

Sizler indirimden neler aldınız paylaşırsanız sevinirim :)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

1 yorum

  1. Güle güle kullan :) Bende yine They´re Real aldim, cidden iyi bir rimel :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe