Karışık Kasım Ayı Alışverişi (Victoria's Secret, Claire's, Gratis, Urban Decay, Flormar)

09:30

Yepyeni bir günden herkese merhaba :)

Kasım ayı boyunca yaptığım alışverişleri toplu bir yazı olarak sizlerle paylaşmak istedim^^ Kullanıp unuttuğum ürünlerde var tabi.. Aklımda kalanları ise bir araya toplayabildim sonunda. Şu meşhur Gratis indiriminden ise standların yağmalanmış olmasından dolayı istediğim ürünleri bulamadım.
Ecrin' e Hello Kitty' li tokalar aldım. Merak eden olursa tanesi 3.55tl ve pek çok çeşidi vardı. Eklips anahtar kılıfı gözüme çok cici gözüktü 1.75tl. Vaseline markasının sprey şeklindeki vücut kremi ise sırf meraktan alındı ^^ 13.75tl. The Balm Meet Matte ruj 19tl' ye geldi. Gratis indiriminden aldığım tek kozmetik ürünü bu oldu. Claire's den Hello Kitty'li küpe ve kapaklı kabuki fırça aldım. Küpe 35tl fırça 18tl diye hatırlıyorum. Sephora'dan ise Urban Decay 24/7 göz kalemlerinden Perversion rengini aldım. 65 liraydı sanırım. Çoğu fişi kaybettiğim için aklımda kalan şekliyle yazıyorum kusura bakmayın..



İzmir Alsancak Gratis'ten uzun zamandır aradığım ve bulamadığım Essence kaş jelini ve cettua siyah nokta bantlarından aldım. İşim dolayısıyla yine Ankara'ya gitmiştim ve fırsat bu fırsat diye Victoria's Secret' ın en sevdiğim kokularından olan Vanilla Lace' i aldım.
Watsons'dan ise; Batiste kuru şampuan aldım. Ekmek, su niyetine kuru şampuan bitirdiğim için her ay alıyorum buda 23.90tl. Neutrogena yüz yıkama jelini denemek için aldım 14.90tl.
Cosmetica' da çok güzel indirim vardı ama ihtiyacım olan bir şey olmadığı için değerlendiremedim. Sadece Maybelline'in Master Ink eyelinerını aldım. Normal fiyatı 21.70 indirimle 10.85 e aldım..
Son olarak Flormar Brush Cleanser'dan tekrar aldım.

İhtiyaç dışı bir iki ürün dışında birşey yok bu yüzden mutluyum.. Siz son zamanlarda neler aldınız? Blog linki bırakırsanız mutlu olurum ^^

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe