Mart Ayı Online Alışverişlerim | Urban Decay, Sevil, Ben Nye, Turuncu Kasa, Missha

13:12

Herkese merhaba :)
Mart ayının son haftası kendimi online alışverişe kaptırdım. Evden çıkmayıp alışveriş yapmak özellikle hastayken en sevdiğim aktivite :) Özellikle merak ettiğim ve denemek için sabırsızlandığım ürünlerde olunca kargocu abileri beklemek pek kolay olmadı aslında.. Asker yolu bekler gibi bekliyorum :D Bu konuda yalnız değilimdir sanırım ^^
Alışverişimin videosunu da çektim ama izlemek istemeyenler içinde yazısını yazmak istedim.. Hangisini tercih ederseniz artık :)



Gelelim neler aldığıma;
Öncelikle Urban Decay' in sitesinden Naked Basics paleti aldım,


Sevil' den seyahat boyu Smashbox Photo Finish Light Primer aldım. Bunun seyahat boyu sadece mağazalarda satılıyordu bu yüzden netten sipariş verdim. Tam boyunu almadan önce test etmek istedim.


Ben Nye' dan ise yıllardır sipariş vermek için girip sonradan her nedense vazgeçip almadığım pudralardan birini nihayet aldım. Banana Powder' ı oldukça merak ediyordum bildiğiniz gibi markanın en meşhur pudrası kendisi. Sarışın, esmer, siyahi herkesin beğendiği sevdiği bir pudra ama ben tercihimi Neutral Set Colorless olan pudradan yana kullandım..


Turuncu Kasa' dan Bioderma ürünlerini sipariş ettim. Bioderma' nın hali hazırda severek kullandığım hassas ciltler için olan yüz yıkama jeli Sensibio Mild Cleansing Foamin Gel ve daha önce kullanmadığım Hydrabio Gel Creme nemlendirici kremini aldım.



Missha' dan ise Perfect Cover BB kremlerin 21 ve 23 numaralarının küçük boylarından aldım. Büyük boyunda pompa sıkıntısını sevmiyorum ve bu tüpte olanları daha başarılı buluyorum. Bunlarda daha önceden kullanıp sevdiğim ürünlerdi zaten. Biri bana biri size hediye <3
El kremi ise kargo bedava özelliğinden dolayı alındı. Hiç ihtiyacım yoktu aslında ama kargoya 6-7 lira vereceğimi düşününce 9tl el kremini almak daha mantıklı geldi.


Benim alışverişim bu kadardı. Merak ettiğiniz bir detay, soru varsa yorum kısmından yada sosyal medya hesaplarımdan bana ulaşabilirsiniz. Videomu izlerseniz de çok mutlu olurum :)



Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

12 yorum

  1. Ay Ceydaa, Ben Nye'ın online satışını şu an senden öğrendim! Ya o Banan Powder'ı çok merak ediyorum; gerçekten göz altını kurutmuyor mu ya? Bu arada, alışverişlerin çok cazip, canımı çektirdi resmen :))) Şu Ben nye'a bir bakayım :D Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum, gerçekten güzel bir pudra. Göz altlarım kuru olmadığı için bir şey diyemem ama göz altlarını kurutmadan,çizgilere dolmadan sabitleyeyim matlaşmasın diyorsan gözüm kapalı Nars Reflecting Translucent sıkıştırılmış(presslenmiş) pudrasını öneririm Başak'cım :) Bittikçe aldıklarımdan..

      Sil
    2. Onu kullandım canım, o zaman ben pudra olayını toptan unutayım :) Öptüm çok!

      Sil
  2. Alışveriş yapasım geldi yazıyı okuyunca buarada kargo beklemenin verdiği heyecanı çok seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki ne aldığını bilmiyormuş gibi paketi açmaya çalışmak en güzeli :) ama şu sıralar en çok beklediğim kargo kesinlikle Beautybay siparişim inşallah takılmadan, kaybolmadan gelir..

      Sil
  3. sitedeki fırçaları görüp bayılmış olabilirim şu an :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy dimi? Ben o kısımları hızlı hızlı geçtim :) Yoksa fırça koyacak yer bulamam sanırım...

      Sil
  4. Hepsi cok hos. Gule gule kullan:) Smashbox primer'i merak ettim. Yazisini bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İyice deneyimledikten sonra paylaşıcam ^^

      Sil
  5. Kuzum güzel günlerde kullan. Ben de Ben Nye pudraları merak ediyorum. Banana almamakla iyi etmişsin bence çok beyazlara uygun değilmiş sanırım. Bana Ben Nye görevlisi telefonda Cameo önermişti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde YSL souffle d'eclat pudrası olduğu için özellikle beyaz olanı tercih ettim. Baking metodunu uygulamak, aydınlık katmak için. İhtiyaç dışı oldu aslında bir sürü pudram var ama ahh şu merak yok mu 🙈

      Sil
  6. Hepsi cok guzel. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe