Bioxcin Femina Boyalı ve Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan

21:28

Herkese yeniden merhaba,




Son zamanlarda şampuanlar konusunda daha hassas davranmaya başladım. llk sebebi kuaförümün yanlış işlem yüzünden saçımı yakmış olması. Tam 1 yıldır saçlarımı toparlamak için uğraşıyorum.
İçeriği nispeten daha temiz pek çok şampuan denedim. Hatta ufak çaplı servet döktüm şampuanlara. Son deneyimlediğim şampuan ise Bioxcin oldu. Kadın ve erkeklerin saç yapısıda dökülme sorunuda birbirinden farklılık gösterdiği için kadın - erkek diye şampuanlarını ayırmışlar.







Doğal içerikli bir şampuana göre gayet iyi kokuyor. Genelde bu tarz şampuanlar kötü kokar bilirsiniz. Köpürmesi de benim için yeterli. Saçlarımı gayet güzel arındırıyor ve sertleştirmiyor. Dökülme konusunda ki vaatlerini bilemem çünkü dökülme yaşamıyorum. Benim sorunum koparak dökülme ne yazık ki... Yanmış saçlarımı parlatması, saç tellerimi kalınlaştırması mucize olur o yüzden hiç bir şampuandan böyle bir beklentim yok.



Benim beğendiğim bir şampuan oldu diyebilirim ama SLS içermesinden dolayı tercih etmeyenler olabilir. Ayrıca 3 al 2 öde kampanyasıyla oldukça uyguna geliyor. Bu tarz ürünleri eczaneden almak yerine online almak genelde daha uygun oluyor. dermokozmetika.com/bioxcin da 75tl yerine 38.5tl.


*Ürün dermokozmetika.com tarafından denemem için gönderilmiştir. Fikirlerim objektiftir.



You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe