Gratis Anneler Günü İndirimi Alışverişi 2017

19:18

Selam kızlar,
Anneler günü indirimlerini genel olarak es geçmiştim ama 2 gün kala dayanamayıp bir kaç parça lüzumsuz alışveriş yaptım 🙈 Önce bakım ürünlerinden başlayalım mı?




Batiste kuru şampuanım azalmıştı yedeklemek için aldım. 22-23₺ civarıydı.
Cettua' nın bu göz altı maskesini ilk defa gördüm, merak edip aldım. İndirimde değildi 15.90₺
Garnier'in meşhur 3'ü 1 arada jelini alıp denemeyen bir ben kalmıştım o yüzden aldım. 9.90₺
Venus yedek başlık sürekli aldığım ürünlerden 18.75₺
Nivea vücut losyonunu içindeki L-Karnitin hatrına aldım 19.90₺ olması lazım bunun fişini bulamadım.




Yeşil corrector arayışım sırasında Max Factor' ün bu ürünü pratik gibi geldi ama pek memnun kalmadım gibi.. Yine de yorum yapmak istemiyorum şimdiden. 19.90₺
Flormar Silk Matte rujları çok sevdiğimi instagram hesabımda sürekli söylemiştim. Aklımda 3 rengi vardı ama sadece bunu bulabildim. 05 Autumn Timber rengi 14.90₺
Maybelline' in mat rujlarını merak ediyordum denemek için klasik bir rengini aldım. 987 Smoky Rose rengi 13.75₺
L'oreal Mega Volume Collagen 24h Rimel sevdiğim rimellerden biri olduğu için yedekledim 24.90₺ Elimde sayamayacağım kadar çok rimel varken neden aldığım hakkında en ufak bir fikrim yok kızlar. Bu indirim alışverişleri girdap gibi değil mi sizce de?


Benim Gratis alışverişim bu kadardı. Siz neler aldınız indirimlerden? :)

Hoşçakalıııın


Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben 2 parça ürünle atlattım. Biri ihtiyaçtı ama diğeri tamamen meraktan alındı. Güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu sefer indirimden hiçbir şey almadım. Kendimi tuttum ama sebebi var :))) Her indirimde Batiste kuru şampuan alayım deyip unutmam kaç puan peki? Hepsini güle güle kullan, öperim!!!

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe