Missha Super Aqua l Göz Çevresi Kremi

20:21

Yaşlanmanın ilk belirtileri göz çevresindeki ince kırışıklıklardır. Kırıştıktan sonra istediğiniz bakımı yapın faydası olmaz bu yüzden en iyisi kırışmadan önlem almak. Ben 20'den sonra göz çevresi kullanmanızı tavsiye ederim. Tabi cildinizin nem ve elastikiyetine bağlı olarak bu durum değişebilir. 25' den sonraki yaşlarda mutlaka göz çevresi kremi kullanmak gerekir. Ben 20-21 yaşlarımda kullanmaya başlamıştım faydasını kesinlikle gördüğümü söyleyebilirim.





Göz altlarımda yağ butoncukları diye bildiğimiz milialar ara sıra baş gösteriyor. Bu yüzden yağsız su bazlı kremleri tercih ediyorum. Bu kremi almamdaki en büyük neden buydu.
Göz çevremi çok güzel nemlendiriyor,
Yağ butonu yapmıyor,
Makyaj altına uygulandığında sorun çıkmıyor,
Cilt tarafından hemen emiliyor,
Hassas cilt yapıma rağmen herhangi bir alerji vs yapmadı,
Tüp bir ambalajda olması hem kullanım kolaylığı sağlıyor hemde hijyen açısından çok iyi.




Kremin dibini sıyırıyorum şuan. Gerçekten çok sevdiğim ve memnun kaldığım bir krem oldu. Hem su bazlı hem hafif hemde göz çevremi çok güzel nemlendiriyor. Bitince başka bir Kore firması olan Mizon' un kremine geçeceğim umarım onu da severim:) Tekrar alacağım bir ürün oldu kesinlikle.

Bu arada bu seri yenilenmiş ve ambalajı değişmiş umarım hala aynıdır.
İncelemek isterseniz şuraya bir link bırakıyorum.

Sizin favori göz çevresi kreminiz ne?

Hoşçakalıııın
Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ben de Olivella göz kremimi cok seviyorum ama sonuna yaklaştık. Yerine senin gibi Kore markası seçtim tatlım:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe