New Well Long Lasting Likit Mat Ruj - 584

15:43

Selam kızlar,





New Well markasını eminim çoğunuz biliyorsunuzdur. İlk başta dış görünüşüyle dikkat çekiyor. Ambalaj tasarımı olarak bana The Balm' ı hatırlatıyor. Rengi inanılmaz güzel. Nasıl tarif etsem bilemedim. Şeftalimsi bir renk diyebiliriz sanırım :)








Kalıcılığı gayet iyi. Yağlı birşey değmediği sürece yerinden kıpırdamıyor. Yapı olarakta başarılı buldum. Tazelemek isterseniz pütür pütür olmuyor. Dudakları kurum kurum kurutmuyor, normal mat ruj kıvamında bir kurutuculuğu var. Çoğu likit mat rujda olan dudakları birbirine yapıştırma hissi de yok. Kısacası benim sevdiğim bir ruj oldu :)



Dudakta duruşu bu şekilde:)


Fiyatı:25tl ve çoğu kozmetik mağazasında satılıyor. Markanın diğer ürünlerini denemedim ama bu rujun rengini beğendiyseniz bir şans verin derim. 6 farklı renk seçeneği var diye biliyorum, diğer renklerinede bakabilirsiniz. Sizin bu markadan mutlaka dene dediğiniz bir ürün var mı?



Hoşçakalıııın
Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe