Calvin Klein CK IN2U Kadın Parfümü Yorumlarım

17:57

Calvin Klein parfümleriyle ilk tanışmam ortaokul yıllarıma dayanıyor. O zamandan beri ara sıra farklı çeşitlerini alıp kullandığım bir marka.
Calvin Klein CKIN2U ise bana bir Haziran sabahını anımsatıyor o kadar güzel bir koku. CK' ın çok satan parfümlerinden biri olmasına şaşmalı. Tazecik, mis gibi kokusuyla sevmeyeni yok diyebilirim. Her zevke hitap edecek bir parfüm.





İçerisinde Bergamot, greyfurt, kırmızı frenk üzümü yaprağı, orkide, kaktüs, amber, kırmızı sedir ve vanilya bulunuyor. Turunçgil kokusuyla adeta tazeliği ve canlılığı simgeliyor. Her yaşa, her ortama uyum sağlıyor.
Bu parfüm bana baharı, yazı, eğlendiğim bir ortamı hatırlatıyor. Sanırım bu yüzden daha çok seviyorum..





Parfüm deyip geçmemek lazım. Parfümün tazeliği, orjinalliği de en az kokusu kadar önemli.  Madamruj.com ise #parfumsuzkalamam diyenler için hem çok güzel kampanyalar yapıyor hemde orjinal ürün garantisiyle satıyor. Üstelik batch kodundan baktığımda parfümün tazecik olduğunu da gördüm. Online kozmetik alışverişlerinizde kesinlikle güvenebileceğiniz bir site.



Hoşçakalıııın

Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe