Favori Pembe Rujum; Maybelline Color Sensational 162 Feel Pink

09:00

Herkese merhabalar..
Bugün sizlere son 5 aydır deli gibi kullandığım Maybelline rujumdan bahsetmek istedim.
Rengi, kokusu, yapısı gerçekten mükemmel! Kalıcılığı orta seviye ama bu renge değer diye düşünüyorum.
Bittikçe kesinlikle alacağım favori rujlarım arasında çoktan yerini aldı. Yapısı; kremsi yumuşacık asla dudakları kurutmuyor rengini çok güzel veriyor. Mis gibi vanilya kokuyor ama abartı değil yani koku rahatsız etmeyecek boyutta.  Eğer doğal tonlarda bir pembe ruj istiyorsanız kesinlikle size göre. Siz genede bir Maybelline standında görürseniz bir mıncıklayın rengine yakından bakın, eminim sizinde kalbinizi fethedecektir ;) Fiyatı 24 lira civarındaydı yanılıyorsam düzeltin lütfen..





Sizinde bağımlısı olduğunuz bittikçe alırım dediğiniz pembe rujlarınız var mı? Varsa yorum kısmında bizimle de paylaşın lütfen..


Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com



You Might Also Like

12 yorum

  1. Bi ruja asigim ben resmen ama tenime cok koyu geliyo artik yoksa bunun gbi yapisi olan bi ruj daha denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha hafif uygularsan koyu gelmez belki tatlım :)

      Sil
  2. Benim de favori pembe rujum budur :)

    YanıtlaSil
  3. Bal gibi dudaklara tabi yakışır :):)
    rengide tatlı mı tatlıymıs ama biraz tuzluda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy fıstığım sen kendi dudaklarına baak :* Rengi sana da çoook yakışır tatlım %50 indirimde al mutlaka :) Bende bir kaç rengini daha almak istiyorum indirime girdiğinde ;)

      Sil
  4. Bu seri komple aşk! Hele de kokusu!

    YanıtlaSil
  5. tabi ki kate moss'07 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bide dudağımı kurutmasa şu kate'ler bütün renklerini alırdım sanırım :)

      Sil
  6. Ruj kullanmıyorum ama Loreal Glam shine balmy gloss 912 numara cok guzel tatlım. Bu arada gecen Markantalyaya gidip h&m .'e bakmayı unuttgum icin kendmi tebrk edyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım tatlım o renge ama çok hafif bir rengi olduğundan varlığı yokluğu belli değil o kadar para vermek mantıksız geldi bende almadım :/ Bak bende tebrik ediyorum seni :) Uzun zamandır bende gitmedim bilmiyorum hiç yenileri geldi mi gelmedi mi :S Umarım gelmiştir..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe