Gökkuşağı Mimi

09:00

Herkese merhaba..
Aslında uzun zaman önce mimlenmiştim ama fırsat bulamadığım için resim çekememiştim. Beni mimleyen Merve' ye çok teşekkür ediyorum ve kusura bakma kuzum biraz geç oldu diyorum eğer hala takip etmiyorsanız Merve' nin blogu için tıklayın :)

Dış kaplarına göre bir gökkuşağı yaptım bu yüzden pek far allık göremeyeceksiniz üzgünüm.. Ben yaparken çok eğlendim.. Umarım beğenirsiniz :)






Mor lipglossum var kendime inanamıyorum şuan.. Ayranı fazla kaçırıp alışveriş yapmışım sanırım ;)


Sarı renkte çok zorlandım anca bu kadar oldu..


Bütün ürünlerin isim ve numaraları çoook uzun zaman alacağı için yazmadım merak ettiğiniz bir ürün olursa çekinmeden sorun lütfen :)


Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Müthişleer http://4.bp.blogspot.com/-fXFdGWTVHmE/Uiy2G61nKCI/AAAAAAAAAnA/qBqijiH8eFI/s1600/DSCF9721.jpg şu resimdeki ojenin numarasını öğrenebilir miyim sakıncası yoksa? :)

    YanıtlaSil
  2. Tabiki öğrenebilirsin tatlım :) 423 numara (=

    YanıtlaSil
  3. merhabalar Ceyda, bende mimin var eğer yapmak istersen. Sevgiler

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe