Watsons & Gratis Bayram İndirimi Alışverişim - 2014

18:19

Herkese merhaba! :)
Uzuuun bir aradan sonra tekrar yazmak benim için çok heyecan verici oldu :) Sanki ilk defa bloga yazı yazıyorum.. Blog yazmayı, blogger arkadaşlarımın yazılarını okumayı öyle çok özledim ki :( Zorunlu bir ara verdim kendi isteğim dahilinde olan bir durum değildi. Tekrar eski düzende yazmam şu an için hala mümkün değil ama ölmedim yaşıyorum. Daha da iyi olacağımı ümit ediyorum.. Her neyse konumuz alışveriiiş ^,^ Blogdan ayrı kaldığım zaman zarfında fazlaca alışveriş yaptım ama sizlerle paylaşamadım. Bari bayram alışverişimi es geçmeyeyim dedim. Belki sizlere bir fikir verir..



Önce Gratis' den aldıklarımla başlayayım;
The Balm' da %50 indirim vardı. Read My Lips glossların sadece 2 rengi gelmişti renkleri beğenmediğim için almadım. Balmsai' de yoktu sanırım Türkiye' ye gelmedi. Smoke paletlerin sadece bir çeşiti vardı alacaktım ama elimde olan renkler diye vazgeçtim. Sadece Nude Dude paleti aldım. Perfect Purity markasının duş jelini beğendiğim için 2 tane şampuanını aldım fırçalarımı yıkamak için. Flormar bana uzak kalınca Makeup Fix spreyi de Gratis' de görünce alıverdim :) Sensodyne diş macunu olmazsa olmaz zaten <3 Sırf meraktan aldığım Marilou Bio maskeyle alışverişimi tamamladım. Bir kaç bir şey daha aldım ama özele girmeyelim ^^ Fiyatların indirimli hali şu şekilde;
Şampuanın tanesi 2.50
Nude Dude29.90
Marilou Bio maske;14.25
Flormar makyaj spreyi 14.50
Diş macunu; 16.90 indirim yoktu :/
Watsons' dan sadece saç boyası aldım indirimsiz fiyatları Garnier 8.99, Palette Deluxe 14.50, Palette Naturel 9,25

Umarım bu bayram herkes için hayırlı ve bol gülücüklü olur..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

11 yorum

  1. Hoşgeldinnn seni görmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan kuzum aldıklarını biz de seni çok özledik :)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullanın. Ben de biran önce aldıklarımın yazısını yazayım ^.^

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan :) benim gibi yokmuşsun sende, Sensodyne tek geçerim

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın :)

    http://yeserenyaprak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. boyaları karıstırıp mı uyguluyorsunuz :) Sadece merak..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk 3 boyayı karıştırıp boyamıştım ama beğenmedim artık tek renk ve başka renkle boyuyorum..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe