Kırılan Far Pudra Allık Nasıl Düzeltilir?

09:30

Herkese merhaba

Geçen gün daha bir kere bile kullanmadığım Rimmel Stay Matte pudram yere düştü ve kırıldı. Ambalajı o kadar dandik ki anlatamam :S Kapağı da çok dandik kapanmıyor çantaya atsan açılıp gidecekmiş gibi bir hali var.. Stay Matte pudrayı bu kadar çok sevip alan hatta bitmeden yedekleyen bir sürü insan var bari kabını yenileme zahmetinde bulunsalar :/ Maybelline pudram yere zibilyon kez düştü hiç birşey olmadı. Neyse konumuza dönelim :)
Bende yabancı vloggerlarda gördüğüm pressleme tekniğini kullanarak düzeltmeye çalıştım. Elimde alkol olmadığı için kolonya kullanmam gerekti ama kolonya kokusundan nefret ettiğim için ben bebek kolonyası kullandım :) Şu anda mis gibi kokuyor pudram..

Öncelikle malzemeler;
*1 adet kırık pudra / far / allık
*1 adet kap
*1 adet kaşık / bıçak / spatula. Hangisi kolayınıza gelirse.. Ben kaşık kullandım.
*1 miktar %70 alkol / kolonya / yada benim yaptığım gibi Johnson's Baby bebek kolonyası.
*Etraf batmasın diye gazete veya örtü
*Üzerine bastırmak için bardak yada ürünün boyutuna göre düz herhangi bir cisim.
*Bastırmada kullanacağınız bardağın üzerini kaplamak için dokulu kumaş. ( ürünün üzerinde çizgili pütürlü yüzey elde etmek için lazım, isterseniz kullanmayabilirsiniz çokta önemli değil, ben denemek için kullandım.)



Gittii gitti gittiii :(

Malzemelerimiz :)



Öncelikle pudramı kabından tabağa boşalttım ve kaşıkla iyice ezdim. Yapısı çok yumuşak olduğu için bu aşamada hiç zorlanmadım.

Diğer aşamayı fotoğraflamayı unutmuşum malesef.. Sonrasında üzerine yavaş yavaş kolonyadan döktüm ve karıştırdım. Elde ettiğiniz karışım çok cıvık yada çok sert olmamalıymış. Benimki cıvık yani çok sulu değildi ama sertte değildi kıvamı tutturdum galiba bilemiyorum :) 


Presslenmiş hali bu şekildeydi. Yanda ki Minnie Mouse lu bardağın altına kumaş koyup üzerine bastırdım hem desen çıktı hemde sıkılaştırmış oldum.



Bu da ertesi gün kurumuş hali. Kenarda çatlak oluştu ama sağlam, yere düşmüyor. Düşer mi diye defalarca salladım yere düşsün diye düşmedi. Düşerse takrar yaparım zor değil nasılsa. Yapısında ise bir değişme olmadı merak etmeyin. Sağ tarafta çökük olan yer daha ıslakken kızımın gazabına uğradı düzeltmek için uğraşmadım o şekilde bozuk kaldı. 
Umarım işinize yarar..

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

14 yorum

  1. çok iyi bir fikirmiş canım elinesağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) fikir kime aitse bayaaa bir kişinin işine yaramıştır :)

      Sil
  2. Kötü olmuş ama bu gördüğüm 4-5 kırılan stay matte sanırım (= Zaten transparan pudra bu sanırım almam,sexy mama gayette iyi translatıyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ki transparan olanı ama renkli olanlarıda mevcut :)

      Sil
  3. kırılan allığıma çare ararken bu yazıyı gördüm emeğinize sağlık çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim işinize yaramasına çok sevindim :)

      Sil
  4. Numarasini ogrenebilir miyim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. transparan rengi bende ki.. yani renk vermiyor.

      Sil
    2. Kutunun uzerindeki numarayi sormustm ama bir suru rengi var da

      Sil
    3. Cok tesekkur ederim bilgi icin bende denemeyi dusunuorm cok duyuyorum bu urunu:)

      Sil
    4. Rica ederim güle güle kullanın şimdiden..

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe