Pink Heart Nail Art

13:30

Selam kızlar..

Bayramda tırnaklarımı biraz renklendireyim istedim ve pembeli kalpli bir nail art yaptım, XOXO oyununu çizdim ama O yerine minik minik kalpler yaptım :) Düz pembe olan tırnaklarımı beyaz ojeyle çizgiler yapayım diye düşündüm ama abartmayayım diye sonradan vazgeçtim. Golden Rose beyaz Flormar pembe ve Golden Rose Nail Art ojelerinden siyahı kullandım. Umarım beğenirsiniz..


Unutmamak için biter bitmez fotoğrafladım kenarlarını falan temizlememiştim görmezden geliniz :)


Hoşçakalııın...
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe