Cecile Satin Quattro Far Paleti 401

17:06

Selam kızlaaar :)
Bugün sizlere dün yazısını şurda yazdığım aynı paletin 401 numaralı mavisini tanıtıcam. Pigmentasyonu, kalıcılığı aynı. Zaten aynı serinin paletleri, bu yüzden ek olarak yazabileceğim bir şey yok. Sizleri fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.



En sevdiğim renk sağ üst köşede ki buz mavisi oldu!





Üstte ki ilk iki renk diğer ikisine göre daha mat yapıda, sedefli yapısı pek yok gibi geldi ama ben bu halini daha çok beğendim..





Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

5 yorum

  1. Bu palet bende de var,en çok sağ alttaki maviyi sevmiştim ama bayadır kullanmadım :) Bundan çok önce de grili olan paleti almış,deli gibi kullanmıştım. Yapıları yumuşacık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aldım kabında öylece duruyor renkli makyaj pek yapmıyorum. Yapıları yumuşacık cidden :) Kullanmamakla haksızlık ediyoruz sanırım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan fıstık :*

    YanıtlaSil
  3. çok güzel renkleri güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe