The Balm Blend a Hand Fondöten Fırçası

09:00

Herkese günaydııııın :)
Dün The Balm' ın pudra fırçasını tanıtınca unutmadan bugünde fondöten fırçasını benim gözümden sizlere tanıtmak istedim..

Fırçanın kılları yumuşak. Fondöten, BB krem gibi ürünleri rahatça uygulayabilirsiniz. Çizgilenme yapıyor ama yuvarlak hareketlerle uygulama yapınca sorun kalmıyor. Fiyatı 25 liraydı yanılmıyorsam. Fiyat performans açısından başarılı bulduğum sevdiğim bir fırça oldu tavsiye ederim..

Tek olumsuz yanı; zor yıkanması daha doğrusu zor temizlenmesi. Nedeni ise; fırçanın kılları oldukça sık ve ince uzun olunca araya giren fondöteni temizlemek biraz beni uğraştırdı. Bir iki kıl dökmesi yaptı ama tekrar böyle bir durumla karşılaşmadım.. Fondöten fırçası arayorsanız mutlaka bir gidip bakın!





Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ceydacımmm gormus muydun bilmiyorum ama bakk ne buldum ve paylaştım :)
    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/2013/08/antalyaya-surpriz.html

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe