Maybelline Dream Mousse Eyeshadow / Krem Far

09:30

Herkese merhaba..

Bugün sizlere Maybelline'in krem / köpük farlarından beyaz olanı göstermek istedim. Alalı uzun zaman oldu neden aldığımı niye aldığımı bilmiyorum. Hadi aldım ama niye beyaz almışım? Sonuç itibariyle kullanmadığım daha doğrusu kullanamadığım bir far kendisi.. Dolapta kuzu kuzu yatıyor. Bende ki rengi 01 ivory in the clouds. Hafif ışıltılı inci beyazı bir far. Göz kapağıma komple sürersem ışıl ışıl olurum, bi ihtimal aydınlatıcı olarak kullanabilirim diye düşünüyorum. Göz pınarıma sürmek içinde dağıtması zor.  Belki birgün kullanırım (kimi kandırıyorum ben:) ) diyerek tutuyorum elimde.. Diğer renkleri hakkında bir fikrim yok. Far bazı olmadan gözden yok olup gidiyor ama içindeki minik sim gibi olan ışıltılar kalıyor ve her yere dağılıyor :S Ayrıca çizgilenme yapıyor. Yağlı göz kapaklarına sahipseniz daha kötü sonuçlarla karşılaşabilirsiniz. Kuru göz kapağına sahip olanlara tavsiye edebilirim. Tekrar almam başka renklerine de bakmam. Calor tattoo farlar varken gözüm başkasını görmez zaten ;)





Hoşçakalın kızlaar
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok ışıl ışılmış gece makyajlarında kullanılabilir kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah gece dışarı çıksam bi neler yaparım ama nerdeee :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe