Gratis Mini Alışveriş

13:22

Selam kızlaar ^,^
Bugün Gratis indiriminin son günü ve ben kendimi The Balm standında gene zor tuttum. Bu ay watsons ve gratis alışverişlerim sayesinde 100 küsur lira harcamışım o_O Üstelik sadece ihtiyaçlarımı aldım birde merak ettiklerimi de alsam cebimde kuruş kalmayacaktı! Tabi indirimsiz almış olsaydım iki katı fazla tutacaktı. Seviyorum indirimleri <3 Neyse lafı uzatmadan son indirim gününden aldıklarıma geçelim..

The Balm pudra fırçasını allık uygulamak için aldım. Aslında elimde bir kaç tane allık fırçası var özellikle innova nın allık fırçasıyla aşk yaşıyorum ama sürekli yıkamak istemiyorum. Ayrıca eskimelerini önlemek için bir kaç fırça birden kullanmakta yarar var ;) İndirimsiz fiyatı 28 tl

Flormar beşli mat far paletlerinden 07 numarayı aldım. Almayanı dövüyorlar diye yorum yapıyordu blogger arkadaşlar ama almamıştım o zamanlar. İki gündür Urban Decay Naked Basics paleti almayı düşündüğüm için mat doğal far arayışına geçtim ve bulamadım. Bayramda Sephora ya gidip alırım diye karar vermiştim ki bir arkadaşım sağolsun bu paleti hatırlattı bana. Bende biraz swatchlarına bakınca aklıma yattı ve bugün Gratis e sırf bunu almak için gittim. İndirimde değildi 16.50 tl

Eklips Love Me yazan yüzük kasada görünce çok beğendim hemen denedim parmağıma uyunca kaçırmak istemedim çünkü benim parmaklarım ve bileklerim çok ince kendime uygun aksesuar bulamıyorum :/  Üstelik indirim varmış çok sevindim. İndirimsiz 8.50 tl


Son günüde ucuz atlattım :) Siz neler aldınız fıstıklar?


Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com



You Might Also Like

12 yorum

  1. Bu fırçaya elim çok gitti geldi, alıp almamakta kararsız kaldım. Fırçanın yorumlarını bekliyorum artık senden, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlenimim olumlu biraz kullanıp yazısını hazırlarım tatlım :) teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Aa Flormar'ın bu far paleti Gratislerde var mıı :O Ben de almayı planlıyordum ama Flormar'a gitmeye üşeniyordum çok iyi oldu öğrendiğim. Güle güle kullan renkleri harika bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım! Flormar standında en altta var mutlaka almalısın renkler süper :)

      Sil
  3. Flormar paleti bende cok begeniyorum ozellikle en acik rengin yanindaki renk favorim. O rengin teklisini bulsam hemen alacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım bende çok beğendim o rengi hatta ilk 3 renge aşık oldum <3

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canim (:
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Aldıklarını güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. flormarın bu paleti tam bi nimet kaşlarımda,konturlamada,far olarak heryerde kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok işlevsel bir palet :) mat kahverengi tonlarıyla yapılan makyajada bayılıyorum neden bu kadar geç aldım diye kendime kızıyorum valla :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe