The Balm Powder To The People / Pudra Fırçası

09:00

Günaydın Kızlar :)

Son Gratis indiriminde dayanamayıp aldığım pudra fırçasını sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben bunu aslında pudra için değil allık sürmek için aldım. Pudra için bana göre küçük ama pudra bronzer gibi toz ürünleri uygulamada gayet başarılı.
Aldığımdan beri bir kaç kere yıkadım hiç kıl dökmedi. Ayrıca yumuşak ve yoğun kıl yapısına sahip bir fırça. Az pigmentli allıkları uygulamada başarılı. Instain allığı uyguladığımda ise Heidi' ye döndüğüm bir gerçek! :) Unutup fırçaya normal allık alır gibi fazla almışım da :D Siz yapmayın böyle şeyler :)

Neyse.. 25 lira gibi bir fiyata alınabilecek en güzel ve en şirin fırça! Bir tane daha almayı düşünüyorum :)


Boyutunu anlamanız için kendi pudra fırçamla yan yana koydum ve biraz küçük kaldı :)




Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

6 yorum

  1. tatlım mimlendin haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Heidi dedin yere yapıştım :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aman dikkat düşme :D :) yazarken bende güldüm zaten kendime :D

      Sil
  3. Bir pudra fırçasına göre biraz küçük gerçekten de :) Bir de ilk defa The Balm'ın yüz fırçalarından birini beğenen seni görüyorum. Diğer herkes yüzünde kıl bıraktığından şikayetçiydi. Sanırım şanslıymışsın :)) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıkarken bir iki defa kıl döktü o kadar hiç sorun yaşamadım ben =) Teşekkür ederim ^^

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe