Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief || Günlük Nemlendirici Jel Krem

09:00

Herkese yeniden merhaba..
Geçtiğimiz bahar ayında Clinique çok güzel bir kofre çıkarmıştı, bende sırf bu kremi denemek istediğim için almıştım. Malumunuz ülkemizde tester kıtlığı olduğu için merak ettiğimiz ürünleri deneme fırsatı bulamıyoruz! Tester vermek yerine makyajlı yüzümde denememi öneriyorlar mesela!!! Neyse konumuz bu değil :) Bende ki 30ml birde 50ml olanı var. Üstelik normalde cam kavanozda satılıyor bende ki tüpte ve çok daha kullanışlı açıkçası.


Clinique bu krem için "Tüm cilt tiplerine uygun" demiş ama bence öyle değil. Kuru ciltlere nemlendirmesi yetersiz gelecektir. Yağlı ciltler ise fazla nemlendiricili bulacaktır. Bu krem normal ve karma ciltlere daha uygun diye düşünüyorum. Benim cildim karma ve aylardır severek kullanıyorum. Yanaklarıma yeterli nem veriyor ve T bölgemi parlatmadan nemlendirip, dengeliyor. Zaten hafif bir yapısı var ve jel bir krem. Cilt hemen emiyor. Yağsız olması benim için bir artı. Oldukça memnun kaldım kendisinden. Yine de kışın nemlendirmesi bana yeterli gelmeyecektir ama bitmek üzere zaten.


Tekrar alır mıyım? Set şeklinde denk gelirsem alabilirim. Birde bu kremi kuru ciltliler nem maskesi olarak kullanıyormuş aklınızda bulunsun.
30ml 59tl - 50ml 149tl fiyatların saçmalığı da cabası! 2 paket 30ml' lik alırım hem daha fazla olur hemde daha uyguna gelir :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

9 yorum

  1. Kusum oyle gariplikler var gercekten clinique'de . Minik boylari daha uyguba geliyor. Begenmene sevindim. Guzel gunlerde kullan kusum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatsiz insanları kandırmaktan başka bir şey değil. Benim bildiğim büyük boyla daha uygun fiyata gelir ki insanlar daha fazla alsın diye. Satış politikaları çok yanlış :/
      Teşekkür ederim kuzum :)

      Sil
  2. Kucuk almak daha hesaplı dedigin gibi bir de tüpte olması daha iyi. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Tüpte olması daha iyiymiş kuzum.Camda olması hoşuma gitmiyor benim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavanozda bende pek hoşlanmıyorum sürekli havayla temas ettiği için :/

      Sil
  4. Fiyatta ki komikliğe bakar mısın ? hahah
    Bende başka bir nemlendiricisini kullanıyordum ama bitti ühühühü.
    Lorealin pembe serisini bitirdikten sonra tekrar dönerim belki.
    Güle güle kullan canımcımmm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne tesadüf bende bu bitince L'oreal skin Perfection serisinde ki kremi kullanmaya başlıcam :) Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  5. Güzel bir yazi olmus, ellerine saglik. Clinique'te fiyat konusu cidden cok enteresan :D.
    http://eylemdelacroix.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe