Çekilişim Bittii :) veee Kazanan ^^

09:00

Herkese günaydın :) Çekilişim dün bitti ve incelemeleri önceden yaptığım için bir iki inceleme kalmıştı hepsinin kontolünü yapıp kazananı belirledim. Ek haklarla birlikte 485 katılım oldu. Link vermeyip isim yazanlar ek haktan yararlanamadı, G+ dahil değil dediğim halde ısrarla paylaşılmış ama geçerli sayılmadı tabiki.. Çekilişe birden fazla katılanlar ve uyanık geçinip iki ayrı hesapla katılmaya çalışanlar elendi!!!
Neyse gelelim şanslı numara ve isime :)


447 numarada ki şanslı kişi;

Özlem Asya bana aynı mail adresinden mail atmalısın ki sen olduğunu bileyim. Her çekilişte uyanık bir iki kişi rumuzunu değiştirip ben kazandım diyor. Özellikle form şeklinde çekiliş yapıyorum ki bu tarz bilgileriniz gizli kalsın art niyetli kişiler hesap hacklemeye falan çalışmasınlar!
Kazanamayanlar üzülmesin en kısa sürede çok güzel bir çekiliş daha yapabilirim :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. nasıl heycan yaptıysam mail attım yorum yapmadım tekrar çok teşekkür ediyorum hiç mac allığım olmamıştı sayenizde denemiş olcam çok sağolun *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ilke sebep olduğuma sevindim beyaz tene çok yakışan bir allık, umarım beğenirsiniz. Güzel günlerde kullanın hepsini :)

      Sil
  2. canım ciddimisin rumuz değiştirip ben dim dediklerinde ne kadar ayıp aaaaaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle canım =/ İnsanlarda hiç utanma kalmamış :(

      Sil
  3. Bu çekiliş katlımcıları insanı hasta eder gerçekten
    katıldım heryerde payaştım diyor profil linkini veriyor bizim hiç işimiz yok samanlıkta iğne arar gibi hesaplarda kendi çekilişimizin paylaşımını arayacağız
    çekilişe katıldım diyen ama hiçbirşeyini yazmayanımı dersin takip ediyorum diyip etmeyenimi
    bide kazanıp mail atarsın dönmez faceden yazarsın bakmaz dürtersin bakmaz blogdan duyurursun görmez blogunun face sayfasından duyurursun hala hala görmez :))
    bide g+ dahil değil demene rağmen okumaz inatla bitek orada paylaşır :D okumuyorlar kendilerini otomatiğe bağlamışlar ki çekiliş gördümü sadece katılıyor yazıyı okumak yok töbe edeceğim töbe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık canım içimden geçenleri birebir dile getirmişsin :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe