Pastel Spring Blush On Allık - 10

09:54

Herkese günaydııın

Bugün sizlere son bir iki haftadır sürekli kullandığım allıktan bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz bahar ayında sınırlı sayıda piyasaya sürülen ve muhteşem kabından dolayı bütün blogger hatunları tavlayan sadece iki renk seçeneği olan bu allıklardan hala almadıysanız mutlaka alın!!! Neredeyse her blogda yazılıp çizildiği için fazla uzatmıyorum ve hemen ürünü incelemeye alıyoruz :)

Pigmentasyonu hafif, yani allık sürmeyi beceremiyorsanız bu allıkla asla palyaçoya dönmezsiniz. İstediğiniz koyuluğu elde edene kadar üzerinden geçebilirsiniz. Ambalajı muhteşem! İçinde aynasının olması da hoş bir ayrıntı. Fondöten, BB krem vs bir baz üzerine uygulandığı zaman uçup gitmiyor uzun süre dayanıyor ama çıplak ten üzerinde pek kalıcı değil. Bebek pembesi çok doğal bir rengi var.. Doğal allık arayanlara tavsiye ederim. Ayrıca içinde sim ışıltı vs hiç birşey yok bu benim açımdan allığı daha cazip kılıyor :)


Kötü yanı LE bir ürün olması, keşke sürekli satışta olsaydı.. Ayrıca daha fazla renk çıkarsaydılar eminim bayaa satardı. Bu şirin kaba dayanmak mümkün değil ki.. Bakarmısınız tatlılığına..




Rengi şeftali gibi çıkmış ama aslında tam bir bebek pembesi..

Siz bu seriden allık aldınız mı?


Hoşçakalıııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

17 yorum

  1. Canim benim yanaklarimda kizarikliklar var, gulunce falan domatese donenlerdenim :) sende hangi renk alliklari kullanmaliyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lise 3. sınıfa kadar bende aynı şekildeydim yanağımda kızarıklık yoktu da doğal allık var gibi kıpkırmızıydı herkes yüzüme allık sürdüğümü zannederdi. Yok yüzümde birşey diye kavga ettim yıllarca! Eğer hoş gözüküyorsa çok şanslısın deniz sıcak nem vs hiç birşeyden etkilenmeyen bir allık var yüzünde daha ne dimi ? :) Eğer yüzüne renkli nemlendirici BB krem vs sürmeden allık sürmek istiyorsan başarısız olursun üstten allık alttan kendi kırmızı yanakların tezat oluşturur. O yüzden önce yüzüne bir renkli nemlendirici falan sür üzerine istediğin allığı sürebilirsin ama şahsi fikrim şeftali tonlarında allık kullanman. Bir de bu şekilde dene bakalım umarım işine yarar ;)

      Sil
    2. Benimki allik gibi degil pek o yuzden bu gorunumu biraz hafifletmeyi dusunuyorum :) tavsiyelerin icin cok tesekkur ederim :) zaten hali hazirda seftali tonlu bir allik kullaniyordum bb kremi altina uygulayip bir de oyle deneyeyim :) tekrar cok tesekkur ederim :)

      Sil
    3. Rica ederim canım. Kızarıklıklarını kapattıktan sonra çok daha hoş bir görünüm elde edeceğin garanti hadi bakalım kolay gelsin :)

      Sil
    4. İpekcim bende aynı senin gibi domates yanaklıyım .Şeftalı tonlarını kullanıyorum .Onlar daha hos daha doğal duruyor pembe tonlara nazaran .

      Sil
  2. Ah ah o yanakta ki kırmızılık bende de vardı. Bu yüzden 15 yaşımda fondöten - pudra sürmeye başladım. Benimde yanağımda allık var sanarlardı. Pudrayı sürünce hafif kapanırdı ama doğal pembelik olurdu. Şimdi düşünüyorum da aslında çok hoş duran doğal bir görüntü idi. Bir zamanlar sevmediğin şeyi ilerleyen yıllarda arar oluyorsun.. Artık o kırmızılıklar kalmadı :)) şimdi allıklara uğraşıyorum. Bende de bu allığın turuncusu var. Çok severek kullanıyorum cidden başarılı bir ürün, kalıcılığı da iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım keşke şimdi de olsa gerçi ben utanınca gene kızarıyor yanaklarım bu sefer beni ele verdikleri için kızıyorum :) Güle güle kullan tatlım turuncu da çok hoş gözüküyor ^,^

      Sil
  3. Neredeyse aynı zamanlarda farklı ton aynı allıkdan bahsetmişiz kuzum yaa :))
    Bende boyle pigmentasyonu az olan allıkları seviyorum .Çünkü elimin ayarı yok allık konusunda ,birde yeni yenı kullanmaya basladım .5-6 tane allığım ancak vardır :D
    İpeğe verdiğin öneriyede katılıyorum tek basına kullanmak yerıne,renkli nem.,bb krem üstüne kullanılması daha sağlıklı ve hoş bir görünüm saglar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa dikkat etemiştim bak gördün mü blog kardeşliği yapmışız :)
      Yeni başlamışsan 5 6 gayet iyi kuzum :) Evet canım önce kızarıklık kapanırsa daha iyi olur :*

      Sil
  4. ben daha almadım bu allıklardan :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende almamak için inat ettim iyi ki Alice hediye etti de bende kullanmış oldum yoksa çok şey kaçıracakmışım da haberim yokmuş mutlaka almalısııın :)

      Sil
  5. Pastel'in bu allıkları sınırlı sayıda üretilmiş ama hala her mağazada görüyorum :)) Beni al beni al diye bakıyorlar ama inat ettim nedense :-D Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayaa bi üretmişler sanırım :) Bende inat etmiştim boşa inatlaşmışım harika bir renkmiş bende çok doğal ve hoş durdu. Senin teninde harika duracağından eminim al biran önce kaçırma tatlım :)

      Sil
  6. Bende seviyorum bu güzelliği <3<3 güle güle sürüştür canım yanacıklarına :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım sende güle güle sür sürüştür ^,^

      Sil
  7. bende koleksiyon ürünleri diye ilk çıktığında hem şeftali rengini hem de bu rengi almıştım çok tatlılar. Ambalalarıda tarte markasının allıklarına benziyor. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güle güle kullan tatlım evet ambalajı Tarte markasının allıklarına benziyor ama Tarte' da başka bir markadan esinlenmişti :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe