Mini H&M Alışverişim

12:26

Selam kızlaar..
Sabah sabah konser bileti almak için kızımla dışarı çıktık o arada da H&M ' e uğradık ^,^ Çok istediğim Lip Pen' lerin tüm renkleri mevcuttu nasıl sevindiğimi anlatamam sanırım! Peki benim deli gibi istediğim hangi rengiydi? Tabi ki şeftaliiiiiiiii <3 Papaya Punch isminde ki kalem ruju kaptım hemen. Far paletlerine rujlarına falan bakmadan çıktım bir daha ki sefere onlarıda mıncıklarım ama vaktim yoktu =/ Birde bikinimle aynı renk olduğu için terlik aldım.


Hoşçakalıııııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

19 yorum

  1. tatlımm gule gule kullan . hangi h&m den aldın ve ne kadardı fiyatıı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım :) Markantalya dan aldım terlik 5 liraydı indirimsiz 10 lira. lip pen 8.95 di :) terliklerde hiç numara kalmamış 40 41 hepsi :S ben 38 numara aldım 37 giyiyorum normalde ama abes durmadı.

      Sil
    2. tesekkur ederim tatlumm. Lip penden bende alacagım .Fiyatı da uygun ustelik daha ne olsun :)) Bu arada tatlım goruşelim bir ara :)

      Sil
    3. al tatlım al :) markantalya da bütün renkleri mevcut millet bitirmeden koş yetiş :) beğenmezsen gel kafama at :D valla süper olur canım ben çoluk çocuk sahibi ev hanımı olaraktan genelde hep müsaitim Markantalya da buluşabiliriz azıcık MAC i Sephora yı karıştırırız beraber :D

      Sil
  2. dün de antalyada hm açılışı vardı açılışa özel bu terlikler 5 tlydi :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım bende ordan aldım bugün ;) :)

      Sil
    2. antalyalı bi blogger tanıdığıma çok sevindim :)

      Sil
    3. Bende çok sevindim canım :)

      Sil
  3. Güle güle kullan her ikisini de :)

    YanıtlaSil
  4. O rujlarından bende arıyorum canım çok güzelll,güle güle kullan.Nasıl renk vermesi nemlendirmesi güzelmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel canım :) Mağazanın açılışının 2. günü gittim bu renkten ve nude olandan 1 tane açık pembeden de 2 tane kalmış diğer koyu pembeyle kırmızıdan fazlaca vardı. Millet hemen yağmalamış.. Nemlendirmesi mükemmel! Renk vermesi de gayet iyi chubby sticklerden daha iyi bence! Mutlaka bulduğun yerde al canım :)

      Sil
    2. Way be çok iyimiş tatlimu tşkler,!chublerden daha iyi diyorsan kesin alırım zaten :) Pratik oluyorlar ve çabucak bitiyorlar o yüzden bayılıyorum kalem rujlara.Şeftali tonu olarak bir bu vardı sanırım yoksa diğer nude tonlulara bakarım bi.

      Sil
    3. Bak canım nude rengide çok güzel.. kalıcı değil ama ben çok beğendim. birşey yiyip içmezsen 2 saat kalıyor dudakta :)

      Sil
    4. Hadiyah süpeymiş bu bebiş !! Baktım sana yazdıktan sonra 3 rengi gözüküyor canım:-) Bu bej diye yazıyor orada dudakta nasıl duruyor merak ediyorum ben,inş akköprüdeki H-m de vardır.

      Sil
    5. Sitede 3 rengi gözüküyor ama normalde 5 tane aklında olsun ;) Nude olanın adı Natural Beauty. Koyu pembe;Passionata Pink - Açık pembe;Love That Pink ve birde kırmızı olan var onun adını bilmiyorum. :)

      Sil
    6. :S Vallamı kız !! :) söylediğin çok iyi oldu canım teşekkürler,gidince atlardım yoksa direk bej rengine :) Seninki papaya punch olduğuna göre hafif pembemsi sanırım natural beauty nude demişsinya odaha açık heralde bakmak lazım.

      Muahh :**

      Sil
    7. Benimki tam bir şeftali renginde tatlım :) tester koymuşlar ordan bakıp mıncıklayabilirsin renkleri ;)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe