Essence My Base Işıltılı Makyaj Bazı

09:00

Günaydın kızlar :)

Benefit High Beam aydınlatıcıya dupe gösterilen My Base' i makyaj bazı olarak değil aydınlatıcı olarak kullanıyorum, çokta memnunum. Verdiği ışıltı çok orantılı ve sağlıklı bir görüntü sağlıyor. Malesef bu üründe Essence' in kaldırdığı ürünlerden biri. Artık standlarda bulamayacağımız anlamına geliyor yani milkysmile
Bitince çok üzüleceğim bir gerçek belki High Beam alabilirim bakalım.. Almayan blogger kalmadı bu bazı biliyorum ama gene de paylaşmak istedim. Benim gözümden incelersek;
 Ambalajı güzel, pompalı oluşu hijyenik. Verdiği ışıltı mükemmel ve doğal. Makyaj bazı olarak bir artısını göremedim ama "glowy" denilen görüntüyü güzel bir şekilde sağlıyor! Elimde The Balm Mary Lou aydınlatıcı da var ama onu bunun kadar sevmiyorum ki Mary Lou' nun seveni çoktur.. Kuru ciltlere tavsiye ederim tüm yüze makyaj bazı olarak sürüldüğünde çok hoş oluyor. Standlarda görürseniz kaçırmayın ve hiç düşünmeden hemen alın!








Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

6 yorum

  1. netten bunu alıyorum diye turuncu tonlu olanı almışım resmen yıkıldım! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa çok üzüldüm canım.. Onu da deneyip kullanmak için farklı alan bulan blogerlar vardı bir araştır belki işe yarar hale getirebilirsin..

      Sil
  2. Gözümün kaldıgı ürünlerden kendisi.Kaldırılıomuymus yaaa :D alamadan hemdee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle tatlım çok oldu kaldırılalı.. :/

      Sil
  3. Buycosmoda satılıyor haberiniz olsun hemde 3,50tl :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim ama kredi kartım olmadığı için netten alışveriş yapamıyorum :( fiyatı da çok uygunmuş :(

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe