Favori Deodorant ve Roll-on'larım ^^ Rexona - Balea - Cadea ^^

09:00

Günaydın kızlar..
Antalya sıcağında terlememek pek mümkün değil ama ter kokusunu önlemek mümkün.. Teri kokan biri değilim çok şükür ama önlem almak şart tabii :)

Rexona yıllardır favorim ve terlemeyi bile önlediğini söyleyebilirim. Ben sürekli pudralı olanları tercih ediyorum ve çok memnunum gözüm kapalı öneririm..  Tabi ki alkolsüz!



Pek roll-on insanı değilimdir ama günlük kullanmak için idealler. Özellikle bunun(Balea) kokusuna bayılıyorum.. Alkol içermiyor ve koltuk altımı yumuşacık yapıyor.. Balea markasının ürünlerinden genel olarak çok memnunum ama Türkiye' de yok ne yazık ki..


Cadea roll-on lardan kaç tane bitirdim hatırlamıyorum bunun kokusu Balea kadar güzel değil ama yine de güzel ve temiz kokuyor.. Buda koltuk altını yumuşacık yapıyor, seviyorum :)


Elimde bir kaç tane daha deodorant ve roll-on var hepsi bitince Isana markasının deodorantını denemek istiyorum özellikle alerji sorunu yüzünden kullanamayanlar Balböceği'nin şurda ki yazısını bir okuyun derim :)
Sizin favori deodorantınız hangisi?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

2 yorum

  1. Bende Rexona kullanıyorum çok memnunum özellikle yazın herkes kullansın bol bol deodorant. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle herkes kullanmalı özellikle toplu taşıma araçlarına binenler :S

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe