NYC Mint Macaroon --- Mint Yeşili Oje

17:03

Merhaba..
Biraz canım sıkkın ve pek ürün yorumlayacak halim yok bu yüzden bende blogu boşlamamak için sizler için bir oje seçtim :) 2 yıldır favori "mint green"imi bulamadım! Bunun rengi istediğim tonda diyebilirim. Oldukça mat bir görünüşü var ama tamamen mat olan ojeler gibi de değil. Sürümü çok kolay kuruma hızıda harika!! Kesinlikle koyu renklerinden de almam lazım.. Çok çok sevdiğim bir oje markası oldu bile.. Şuan da 5 liraya Watsons mağazalarında bulabilirsiniz..



Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

17 yorum

  1. canım benim umarım canını sıkan şey en kısa zamanda geçer.. ojeye gelince gerçekten pembe ve kırmızıdan bşka renk kullanmayan ben bilee alabilirimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Bence de almalısın arada sırada değişiklik iyidir ;)

      Sil
  2. Aaaa cook tatlii gozukuyor bu renk bende bugun rimmelin mint yesili ojesini surdum :) bu arada canim bu ojeler benim bildigim kadariyla 3.49 lira :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel kalbimiz birmiş :) En son gittiğimde hepsi 5tl yazıyordu canım :S

      Sil
  3. Ennn sevdiğim mint, biliyorsun :) Yalnız hızlı kullanıp bitirmeye bak, koyulaşmaya başlayınca çekilmez oluyor :(

    YanıtlaSil
  4. Aynen bende mint rengini çok beğenmemiştim tatlım,ama daha sonra rapsodinin su yeşili ojesini buldum o hoşuma gitti,buda sana çok yakışmııış güle güle sürüştür :**
    Mucukkkkkks !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığını bulmana sevindim balım :) Çook teşekkür ederiiiim :*

      Sil
  5. Renge baaak .Tam anlamıyla aşk!!
    Güle güle kullan canıım

    YanıtlaSil
  6. 100.takipçin olduum beeen :)) ojenin rengine de bayıldım ben de alix avienden bu renge benzer 276 no'yu almıştım hatta blogumda da yazdım, beklerim ;) http://ozlemlekelebeketkisi.blogspot.com/2013/09/watsons-true-spirit-havyar-manikur.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim... bende ziyaretine geldim :)

      Sil
  7. Ben her türlü oje kokusuna aşığım ama sen kötü kokuyo deyince merak ettim gidip alacağım kokusu için (rengini çok beğendim o ayrı) :D

    YanıtlaSil
  8. Nyc nin kokuları bende kafa yapıyor :s Bu rengi alıp henüz denemedim sanırım sürmeye gidiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bakalım umarım seversin :) Kafa yapabilecek kadar kötü cidden..

      Sil
  9. Gördüğüm kadarıyla herkes bu ojeye hayran kalmış :) vallahi bende bayıldım, çok güzelmiş.
    Takipteyim, bende beklerim bloğuma :) sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe