Garnier Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyicisi

10:25

Selam kızlaaar..
Aldığımdan beri kullandığım göz makyajı temizleyicisi bugün sizlere kendini göstermek istedi dolapta canı sıkılmış =P :) Şaka bir yana hemen ürünü incelemeye alalım;

Gözlerimde yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor, su gibi sanki.. Bu yüzden çok sevdim! Makyajı kolayca çıkarıyor ama kirpik diplerimi pek iyi temizleyemiyor. Rahatsız edici bir kokusu yok. Suya dayanıklı bir ürünüm olmadığı için yorum yapamam ama waterproof ürünleri çıkaracağını vaad ediyor. 11 - 12 lira gibi bir fiyatı vardı indirimle daha ucuza alabilirsiniz. Tekrar alabileceğim bir temizleyici çünkü yağlı ve yapış yapış olmaması benden tam puan aldı..



Sizin favori makyaj temizleyiciniz hangisi?


Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

3 yorum

  1. Ben bu aralar Rival de Loop'un çift fazlı göz makyajı temizleyicisini kullanıyorum ve çok memnunum :) Ama bunu da Bim'de devamlı görüyorum ve çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RDL yurt dışında 2€ ya satılırken burda 10 küsur liraya satılıyor parasını haketmediğini düşünüyorum :/ içeriğindeki paraben ve türevleri de cabası nivea al onu kullan canım verdiğin paraya değsin..

      Sil
    2. Ben seyahat boyunu 3 liraya aldım ve baydır kullanıyorum ama :( Hem içinde paraben silikon falan da yok, vegan bir ürün :( Ben seviyorum tamam mııııı!!! :DD:d:DD:

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe