Essence 3D Eyeshadow 04 Irresistible Caramel Cream Far

09:00

Günaydın "Uyuyan Güzelleer" uyanın artık Sonbahar geldi :)
Bugün sizlere tanıtmak istediğim farı bana sevgili Alice gönderdi daha doğrusu çekilişini kazanmıştım eğer hala takip etmiyorsanız Alice'in blogu için burdan buyrun :) Lafı fazla uzatmadan hemen fara geçiyorum.
Pigmentasyonu yoğun far bazı olmadan da yoğun renk alacağınız kesin ama ben her zaman ki gibi far bazımla  kullandım yerinden kıpırmadı, dağılmadı, silinmedi. Normal Essence farlardan daha güzel pigmenti var. Günlük kullanabileceğiniz renklere sahip. Ambalajı klasik Essence ambalajı ama fiyatına göre normal. Şahsen ben ambalajdan çok içinde ki ürünün kalitesine bakıyorum. 9.90 gibi bir fiyatı olması lazım ama indirime denk gelirse daha uygun bir fiyata alabilirsiniz. Beğenmediğim tek şey; 3 boyut kazandırmak için dalgalı tuhaf bir desen yapmış olmaları. Neden beğenmedin diye sorarsanız; farı fırçaya alırken beni rahatsız etti ama bir sorun çıkarmıyor. Simetri takıntım da yok ama nedense hoşuma gitmedi.
Kısacası tavsiye edeceğim bir far. Diğer renkleri de çok hoş. Bu aralar mat farlara taktığım için ve de elimde saten, ışıltılı yapıda fazlasıyla far olduğu için diğer renklerini almayı düşünmüyorum ama ilerde kesin alırım!! ;)



Renklere bayıldııııııım ^,^



Hoşçakalıııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Bend d varr cok begeniyorum tatlim bu fari ;)

    YanıtlaSil
  2. Renkler gerçekten çok güzel, çok kullanışlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım çok güzel renkler ve elimde ki bütün farların hepsi bu tonlarda abartmışım biraz :/

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe