Rival De Loop Young Kalem Farlar

12:06

Günaydın kızlaaar :)
Rival de Loop markası bildiğiniz gibi Rossmann mağazalarında satılıyor. Çok çok uygun fiyatlı değişik güzel ürünler bulabilirsiniz. Bazı ürünleri -özellikle far bazı gibi- fiyatına göre performansı mükemmel ötesi çıkabiliyor. Uygun fiyatlı makyaj malzemesi arayanlara tavsiye ederim..

Bugün ise bu markanın kalem farlarını incelemeye almak istedim. Farklı renk seçenekleri mevcut ben denemek için sadece 2 rengini almıştım. 04 aqua  turkuaz ve 15 mystic brown açık kahve rengi standda ilk gözüme çarpanlardı. Unutmadan bu kalemlerin fiyatı 3,50 lira.

Kahverengi aşığı ben Mystic Brown renginde hayal kırıklığı yaşadım! Rengi gözünüze sürdüğünüzde kayboluyor ve belli olmuyor, sabitlenmiyor, akıyor! Hiç sevmedim sevemedim nasıl kullanacağım konusunda en ufak bir fikrim yok! Ama makyaja yeni başlayan genç kızlara tavsiye ederim. Hata yapma ve pandaya dönme riskiniz yok ;)

Turkuaz olanı ise kahverenginin tam tersi çook sevdim! Pigmenti güzel, bu renkte sabitlenmiyor ama hemen akma yapmıyor. Bileğime swatch için sürdüğümde çıkarırken bastırmam gerekti, sanırım bu iyi bir şey! Genelde renkli kalemleri alt kirpik diplerime uyguluyorum, bu ürünüde bu şekilde bitiririm.
Bu farların pigmentasyonu rengine göre değişiyor galiba o yüzden testerlarını güzelce mıncıklayın ona göre alın derim..




Eğer sizde bu kalem farlardan kullanıyorsanız beğendiğiniz ve beğenmediğiniz renkleri olduysa lütfen yorum olarak yazın ;)

Hoşçakalııııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Kahverenginin rengi on and on bronze a çok benziyormuş akma yapmasa gayet güzel olcakmış :) güle güle kullan kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini de tam vermiyor zaten canım.. Kahverengi ya çöpe yada makyaja yeni başlayan birine hediye gidecek :)

      Sil
  2. Ben kalem farlara hep çok şüpheli yaklaşıyorum nedense. Bu markayı da hiç denememiştim. Bakmak lazım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NYX in kalem farları genel olarak harika onlara bakabilirsin canım :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe