H&M Lip Pen / Kalem Ruj - Papaya Punch

09:00

Günaydın kızlar..
H&M' de yok satan bu kalem rujlara gerçekten bayıldım! Antalya' da yeni açılan Markantalya' da ki mağazasında 4. gün gittiğimde testerları bile kalmamıştı!! Rujların testerları ise paramparçaydı. O kadar çok kızdım söylendim ki beni görenler tuhaf tuhaf bakmaya başladı.. Milletimiz iyice öküz olmuş, o ruj o kapak nasıl o hale gelir? Ne yapmaya çalışıyordun??? Çok gerginim bu konuyla ilgili her neyse konumuza geri dönelim yoksa beni tutamazsınız :)
Chubby Stick' lerden sonra neredeyse bütün markalar bir kalem rujdur tutturdu.. Kimi çok başarılı kimiyse çok dandik ilan edildi.. H&M bu konuda benim açımdan başarıyı yakalamış! 5 renk seçeneğiyle beğenimize sunulmuş :) Fakat sitesinde 3 renk gösteriyor aldanmayınız ;)

Yapısı yumuşacık, lipbalm gibi dudağınızı nemlendiriyor. Tam bir şeftali renginde. Rengini çok güzel veriyor! Diğer kalem rujlarda ki en büyük sıkıntı renk vermemesi, sadece ıslak yada sim görüntüsünden oluşmaktan ibaret olmasıydı. İçinde hiiç sim yok özellikle belirtmek istiyorum :) Kalıcılığı orta diyebiliriz birşey yiyip içmezseniz 2 saat kalıyor ama görüntü genede hafifliyor fakat bu benim için hiç sorun değil, yolun ortasında durup rujumu tazeleyebilirim hiç çekinmem ^,^ Çok kalıcı olmaması kremsi yapısından kaynaklı bende bu yüzden geçen gün Maybelline Lush Papaya isimli rujumu lipstain tarzında çook hafif bir şekilde pıt pıt hareketlerle sürdüm, üzerinden h&m lip pen le geçtim oldukça kalıcı oldu :) Fiyatı 8.95 olması lazım. Fiyat performans açısından benden 10 üzerinden 10 puanı kaptı kerata :)



Flaşlı hali

Gün ışığında ise bu şekilde..

Umarım işinize yarayan bir yazı olmuştur.. Sizin favori kalem rujunuz hangisi?


Hoşçakalııııııııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

17 yorum

  1. Tam tahmin ettiğim gibi harika bir renkmiş,tekrar güle güle sür canım !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım inşallah sende bulursun en kısa zamanda :)

      Sil
  2. henüz bunları bulamadım ama yeniden geldiğinde bakacağım hepsine.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. rengi hafif ama çok hoş duruyor güle güle kullan :) bende bugün Hm'ye gitcem acaba hala aynı durumda mı :)

    YanıtlaSil
  4. Clinique Chubby sticklere ihtiyaç kalmadı desene :)) Ben Ankarada hm'lerde hiç göremedim gördüğüm an alıcam bir tane, rengide çok güzel, allık olarakta denemekte de fayda var ;)) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım inşallah bulabilirsin :)

      Sil
  5. denk geldiğimde mutlaka almalıyıım :)

    YanıtlaSil
  6. Tester görgüsüzlüğü konusunda çok iyi bir noktaya değinmişsin. O kadar kötü davranıyorlar ki kadınlar kadın değil canavar sanki. Henüz rastlayamadım ben makyaj ürünlerine ama başka H&M'lere de bakmalıyım. Yeni bloguma beklerim: purenthetimelady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. ya ceydacım yaaa bunun rengi cok guzelmiş ama bende istiyorummmm :)) ve bu tarz rujlar pek kalıcı degil bende aynı seyi lorealde yasıyorum ama cok da onemsemiyorum zaten surdugum belli olmuyor diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilseydim hemen biteceğini sanada alırdım bitane bundan tatlım :/ Geldiğini görürsem sana haber veririm yanımda para olursa hemen alırım senin için :)

      Sil
    2. ayy tatlım benim cok tesekkur ederim :))

      Sil
  8. Yazı çok bilgilendirici olmuş ellerine sağlık. Swatch sayesinde bu renkte karar kıldım. :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) En çok beğendiğim bu renkti en başından beri sırf bunu almak için gitmiştim bende :) Sende güle güle kullan şimdiden :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe