Flormar Pretty Compact Blush On - Allık P116

09:00

Selam kızlar :) Nasılsınız? Ben iyiyim sağolun ^,^
Bu yazının sonunda MAC allıklarından birine dupe göstericem dikkat edin ;)
Herkesin ilk çıktığı zamanlarda deli gibi koşturup aldığı(ben de dahil), hakkında sürekli yazılar yazılan popüler bir allıktan bahsediyorum bugün.. Bu ürünü almayan kullanmayan kaldı mı? Hayır mı? O halde hemen kısaca incelemeye alalım :)

Ambalajı ilk zamanlar dandik gelmişti ama hala sağlam olduğuna göre demek ki iyiymiş ;) Sadece kapağın tamamen çıkıyor olması dışarda bir yerde allık tazelemeye çalıştığınız zaman zorluk çıkarabilir. Mesela "kapağı nereye koyucam yaa? " diye düşünebilirsiniz :) Ama bu benim için sorun değil..

Bende ki ikili renktekiler den olduğu için bir taşla iki kuş misali bir allık alıp iki renk allığa sahip olmuş oldum. Bence aynı ambalaj içinde iki renk olması da bir avantaj! Sanırım koyu kısmı kontur amaçlı koymuşlar ama bence koyu kısımda nefis bir allık rengi :)

Pigmentasyonu güzel, kalıcılığı orta seviye akşama kadar makyajınızı yüzünüzde tutmak isterseniz gün ortasında tazelemek gerekebilir.

Ben çok severek kullanıyorum. Uygun fiyatlı kaliteli bir allık bence. Gerçi Flormar ın fiyatları aldı başını gitti belki buna da üç beş zam gelmiş olabilir. Bu arada koyu kısmında ki renk  MAC'in Melba'sıyla birebir aynı! MAC'te karşılaştırmasını yaptım ;) MAC Melba isteyenler ve pahalı bulanlar için ideal! :)



Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com




You Might Also Like

3 yorum

  1. çok guzel bı yazı olmuş :)bende bundan kullandım ve memnun kaldım renk guzel

    YanıtlaSil
  2. flormar allık araştırması yaparken keşfettim blogunuzu çok geç kalmışım :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe