Sephora Mineral Loose Powder Foundation / Mineral Toz Pudra Fondöten - FOTD

09:00

Günaydın canlarım :) Üç günlük bir tatile kaçmıştım ama verdiğim ara dört gün oldu kusura bakmayın..

Geçen haftalarda mini bir sephora alışverişi yapmıştım, beni twitterda takip edenler bilir. O zaman aldığım bu pudra fondöteni devamlı olarak kullandım ve hakkında tam olarak bir fikrim oluştu hemen sizlerle paylaşmak istedim.. Bu pudra fondöteni almakta ki asıl amacım yazın bronzlaşan tenime normalde kullandığım ürünlerin çok açık kalmış olmasıydı. Bronzerla falan uğraşmak istemediğim için bu pudrayı almış oldum.

Ambalajını beğenmedim ürünü o deliklerden çıkarmak çok zor çıktığı zaman orantısız çoklukta çıkıyor geri içine girmiyor fırçaya fazla ürün geliyor silkeleyince telef oluyor vs. Uygun bir başka kap bulursam aktarmayı düşünüyorum. Makyaj çantamın içinde ters döne döne kapağa baya bir ürün dökülmüş, açtığımda gereğinden fazla ürün çıkmıştı ve hala onu bitirmeye çalışıyorum.


Kalıcılığı gayet güzel. Inglot makyaj bazının üzerinde, Balm Shelter üzerinde ve tek başına uygulama yaptım. Her türlü güzel durdu.. Öğlen yaptığım makyaj akşam 9 da hala yüzümde duruyordu. Havaların serinlemiş olması da etkili olmuştur büyük ihtimal.

Renk konusu biraz sıkıntılı.. Medium yazıyor fakat dikkatli bakarsanız farklı numara ve isimlendirmeye sahip bir sürü medium görüceksiniz. Alırken bu yüzden dikkatli olun. Bende ki Beige rengi 25 numara.

Yapısı ise bildiğiniz toz pudra gibi ama bu ürün sadece pudra değil. Sanırım bu yüzden cilde yedirdikçe daha hoş duruyor. Hatta yarım saat bekledikten sonra cildime tam oturmuş oluyor ve verdiği görüntüye bayıldım!!
Benim cildim karma ama kışın karmadan kuruya dönük bir hal alıyor. Kışın kullanamam yüzümde pul pul durabilir ki zaten rengi koyu kalır. Yağlı ciltlere ve karma ciltlere tavsiye ederim.

Ürünün fiyatı 12 lira çok uygun gibi gözükebilir ama ürünün gramı çok çok az. Normal pudralar 9gr ve daha fazlayken bu ürün 3,2 gr. Yani kabataslak ürünün 9 gr civarı olduğunu var sayarsak 36 liraya denk geliyor. Fiyatını hakettiğini düşünüyorum. Bundan sonra yazın kullanacağım tek fondöten bu olucak.. Eğer bir puanlama yapacak olursam 10 üzerinden 9 veririm o da sırf şu kabı yüzünden.. 

Minnie de bunu kullanıyormuş itiraf etti :)


Yüzümde ki duruşu bu şekilde.. Baygın bakışları es geçin konser sonrası yorgunluğu o :)


Siz bu pudra fondötenler hakkında ne düşünüyorsunuz? 

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

8 yorum

  1. Durusu cok guzel olmus bsna bare minerals toz fondotenleri hatirlatti. Sephora dan kapatici ve fondoten aldim ama bu urunu pas gecmisim ;)))

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzelsin sen maşallah ! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fıstık asıl sen kendine bak :)

      Sil
  3. Vayyy harikaa. Hiç pudra fondöten denememiştim. Ama yüzündeki duruşuna bayıldımm. Porselen bebek gibii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Porselen gibi değil normalde flaştan kaynaklı sanırım :)

      Sil
  4. Ceydacım cildinde cok guzel duruyor tatlım. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlımm :) Sende bir bak bence beğenirsin diye umuyorum :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe