Maybelline Eye Studio Mono /Tekli Siyah Far - 850 Smoky Black

09:00

Günaydın kızlar..
Buğulu göz makyajı istediğim zaman yada eyeliner sürmek zor gelince elim hemen açılı fırçama ve bu fara gidiyor.. Açılı fırçamı geçen gün şurda yazısını yazdığım ürünle ıslatıp, farı eyeliner gibi kirpik dibime sürüyorum. Sanırım bu tekniği çoğumuz kullanıyoruz..
Genel olarak drugstore ürünlerde siyah far biraz sıkıntılıdır yani eskiden öyleydi bulunmazdı vs. Şimdi çoğu markada bulmak mümkün. Bu far bende uzun zamandır var hala kullanıyorum. Bitirebilir miyim? Hiç sanmıyorum! :) Çünkü sadece eyeliner olarak kullanıyorum. Far olarak 2-3 kere kullandım o da uzun zaman önceydi.. Pigmentasyonu aman aman yoğun değil ama bana yetiyor. Far bazıyla kullanarak daha canlı bir renk elde edebilirsiniz. Kömür karası olsun diyorsanız şu yazımda tanıttığım siyah Color Tattoo yu baz olarak kullanmanızı tavsiye ederim.. Fiyatı  ben aldığımda 8 lira civarıydı şimdi ne kadar oldu bilmiyorum. Diğer renkleride oldukça canlı ve güzel. Özellikle Watsons ve Gratis indiriminden alırsanız çok daha uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz.. :)






Hoşçakalıııın
Mutlu Pazarlar...
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

16 yorum

  1. Siyah farlar genelde dağılıyor diye şikayet ediyordum ama neden ıslak olarak denemedim ki? Öyle yapiiim bundan sonra ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklına gelmemiş olabilir canım tavsiye ederim öyle hem daha çok renk veriyor :)

      Sil
    2. evet ben özellikle sedefli farlarımı öyle kullanırım ama siyahta denememiştim hiç. simsiyah olur pek de güzel olur valla :)

      Sil
    3. Aynen çok güzel oluyor canım :) göz altına da aynı şekilde uyguluyorum ben :)

      Sil
  2. Ayy bende de flormarin siyah fari var bende fircami islatip eyeliner gibi kullaniyorum arada ve benim ki de bitcek gibii gozukmuyorr uzun bir sureeee . Bunum bir de sampanya rengi gibi bir renhi varmis canim ben onu cok merak ediyorum . Evdeki butim farlarim neredeyse ayni tonlarda olmasina ragmen onu da alasim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampanya rengi hastasıyım canım bende :) Evdekiler bitmeden alma kuzum önce bitir ondan sonra al, israf yapma bakiim :)

      Sil
    2. yapmaya calıscam tatlım bir de aklımda pastelin yeni cıkan 4li paletini begeniyorum. Bayramda indirim olursa alırım gibi geliyor artık :)

      Sil
    3. aa yeni palet mi çıkarmış duymamıştım bak bi araştırayım merak ettim :)

      Sil
    4. Evet tatlim 4 lu paletleri var cok guzel . Ihtiyacim yok ama bayramda indirim olursa alacagim :)

      Sil
    5. Sen dedikten sonra baktım hoş gözüküyorlar ama ihtiyacım olmadığı için indirimde bile almam :) tasarruf yapmaya çalışıyorum da :)

      Sil
  3. Bu arada canim sephoranin bir pudrasini tanitmistin ya . Belki tekrar almak istersin diye soyleyim dedim eski her hangi bir makyaj urununu sephoraya goturdugunde sephora markali urunlerde %30 indirim yapiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydum onu tatlım teşekkür ederim :) Fırça almak istiyorum aslında bu indirimden yada
      sephoranın koyu rujlarından istiyorum ama bakalım nakit olayını halledersem koşa koşa gidip alışveriş yapıcam :)

      Sil
    2. e o zaman umarım istedigin seyleri alabilirsin canım. Zaten bir cok kişi fırca istiyormus okuduguma gore:)

      Sil
    3. inşallah canım sağol :) bende okudum bir kaç yerde hatta twitterda falan yazmış bir kaç kişi ama bana biraz reklam gibi geldi açıkcası ;)

      Sil
  4. Yaşasın ıslak farlar!!!

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe