Mim: Kozmetik, Bakım, Güzellik

00:39

Herkese merhaba!
Renkli Masallarım blogunun şirin yazarı beni mimlemiş bende vakit bulunca yaptım hemen :)

Blogunuzun adı ve linki nedir?
Bu soru saçma geldi bana neyse cevaplayalım hemen :)
Makeup by Jade http://makeupbyjade19.blogspot.com

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?
Bu blogumu yeni açtım ama 2010dan beri makyaj blogu yazarıyım :)

Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?
Evet malesef oldu.. Kızıma hamile kalınca çok kilo aldım ama çabuk verdim çok şükür! Hala daha korkarım gene kilo alıcam diye :/ 50 kilonun üzerine çıkmamış bir insan olarak hamileyken aldığım kilolar yüzünden sapıtan psikolojimi düşünmek bile istemezsiniz..

Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?
Kızımın peşinde koşmak yetiyor sanırım :) Fazla karbonhidrat tüketmemeye çalışıyorum ama tatlıydı kurabiyeydi pek dayanamıyorum bu yüzden 5 kilo aldım ideal kilom olduğu için şuanda onu korumaya çalışıyorum fakat pek kolay olmuyor =S Spora vaktim vede naktim olmadığı için gidemiyorum ama imkanı olan herkes spor yapsın kasların güçsüzlüğü ilerde çok baş ağrıtıyor emin olun!

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb destek ürünleri kullandınız mı?
Hayır kullanmadım sağlıklı olduklarını düşünmüyorum ayrıca o tür ilaçlarla verilen kilolar ilaç bırakıldığında misli misli dönüyor haberiniz olsun..

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı?
Günlük rutin temizleme jeli, haftada iki kere peeling ve aklıma geldikçe uyguladığım maskeler dışında bakım yapmıyorum çok tembelim bu konuda. Duştan sonra krem sürmek bile işkence benim için.. =/

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri nedir?
The Balm renkli nemlendirici, Maybelline Color Sensational rujlar, Loreal 4D rimeli, Essence jel eyeliner(artık satışta olmadığı için vazgeçmek zorunda bırakıldım ama neyse), The Balm allıklar..

Bu mimi yapmayan yapmak isteyen herkesi mimledim gitti hadi kolay gelsin :)


Hoşçakalııııııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

2 yorum

  1. canım kresimlerini gordum senin ama itiraf edeyim kilo problemin filan yok hatta sen soylemesen kızın oldugunu bile dusunmezdim . yegenin filan sanırdım yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D Moralim düzeldi valla fıstığım çok sağol teşekkür ederim :) :*

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe