Maybelline Color Tattoo On and On Bronze

22:45

Herkese koskocaman bir selam :)

Bugün sizlere Maybelline in çok ses getiren 24 saat kalıcı bronz renkteki krem farından bahsetmek istiyorum.. Bu farları sağır sultan bile duydu alıp kullanmayan denemeyen kalmadı sanırım :) Yapısı, kalıcılığı mükemmel.. MAC paint potlar gibi hatta daha iyi!! Baz olarak uygulayıp üzerinden başka bir far uygulayabilirsiniz, kesinlikle bu işi mükemmel yapıyor. Eğer başka bir farla karıştırmak isterseniz acele edin önce bi gözünüzü sonra diğer gözünüzü yapın çünkü çabuk sabitleniyor ve siz çıkarana kadar yerinden kıpırdamıyor bile.. Kavanozda olduğu için parmakla almak biraz zor özellikle uzun tırnaklarda ama parmakla uygulama yapmak bana daha kolay geldi. Fırçayla uygulamakda mümkün, tercih size kalmış. Keşke bütün renkleri gelseydi =( Pembe olanınıda almak istiyorum ama bulamadım bir türlü, burdaki Gratislerde bile yoktu.  
Kısacası ben bu farın rengini, yapısını, kalıcılığını, fiyatını^^ herşeyini beğendim :) Krem far deyince çizgilere dolar topaklanma yapar vs diye bir sürü şey geliyor ama asla böyle bir sorun çıkarmıyor. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, alın aldırın sürün sürüştürün :D Özellikle şu yaz sıcağında makyajın 2 saat zar zor dayandığını düşününce bu far hayat kurtarır ;) 

Soldaki dağıtılmış hali---Sağdaki parmakla alıp direkt sürülmüş hali



Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe