Favori Lipbalmlarım ~

12:35

Selam kızlar..
Yaz mevsimi olsun kış mevsimi olsun bu dudaklar hep kururr kuruuurr kuruurrr... Bu durumda yardımımıza lipbalmlar koşuyor ve kim icat ettiyse ruhu şad olsun :) Benim dudaklarım hassas ve sürekli lipbalm kullanmam gerekli yoksa hemen kurur çatlar kanar vs. Gün içinde sürekli dudağıma birşeyler sürme ihtiyacı içindeyim ve neredeyse denemediğim lipbalm kalmadı.. Bende severek kullandığım elimde kalan lipbalmları sizinle paylaşmak istedim.


1- Blistex Lip Relief Cream: En çok sevdiğim Blistex markasının ürünleri başka çeşitlerinide denedim ama bu çabuk etki ettiği için bununla aşk yaşıyorum. Kışın çatlamış dudaklarımı onarmada başka bir ürün işe yaramıyor. İçeriğinde ki mentol dudakları yakıyormuş gibi hissettirebilir. Ben bazen bu hissi seviyorum bazende sinir oluyorum :) Mentollü ürünlerden hoşlanmıyorsanız uzak durun stick şeklinde olanı var onu deneyin.. 6ml lik bir ürün. Fiyatını hatırlamıyorum malesef..

2- Essence Kiss Care Love Lipbalm: İkinci sırada Burts Bees in lipbalmı vardı ama geçen hafta bitirdim ve çöpe uğurladım kendisini, en kısa zamanda tekrar alıcam ama şimdilik ikinci sıraya Essence in lipbalmı geçti. Bunu alırken bu kadar iyi çıkabileceğini tahmin etmemiştim ama beni fazlasıyla şaşırttı . Dudaklarımı çok güzel nemlendiriyor ve hafif pembelik veriyor, ayrıca güzel bir ışıltısıda var. Minik kızlarımıza ruj diye sürün gitsin :) Ben kızımı bununla kandırıyorum ve 3 yaşında bir kokoş kendisi :) Bitince tekrar alırım uygun fiyatıda cabası. Sanırım 4 lira civarındaydı. Farklı renkleride vardı bir bakın derim.. Tek eksisi çevirirken çok zorluyor olması eliniz kremliyse açamazsınız o derece yani :)

3- Oriflame Lip Spa Therapy: Bunu ben almadım fiyatı hakkında en ufak bir fikrim yok. Dudağa işleyen bir nemlendiriciliği yok gibi, ilk sürdüğünüzde sanki dudağınızın üstünde kaygan bir tabaka oluşuyor yağlı gibi oluyor ama biraz zaman geçince dudaklarınızı yumuşattığını farkediyorsunuz. Ayrıca SPF18 içeriyor. Oriflame satan birini bulursanız alıp deneyin. Etrafımda oriflame satan biri olmadığı için bitince tekrar alamayacağım bir ürün ne yazıkki..

4- Nivea Caregloss & Shine: Diğer lipbalmımız ise Niveanın artık bulunmayan (yada ben bulamıyorum bilmiyorum) hem lipbalm görevi gören hemde gloss olan lip care serisi. Ortaokul ve Lise hayatım boyunca hep Nivea nın lipbalmlarını (özellikle vişneli olanı) ve bu glossunu kullandım. Benim için manevi değeri var desem yalan olmaz :) Bundan kaç paket bitirdim hatırlamıyorum bile :) Birde pembe olanı vardı ama onu hiç kullanmadım nedense elim hep bu kahverengi olana gitti. Oysa pembe favorimdir neden almadım acaba bak merak ettim şimdi.. Neyse bulursanız alın rujların üzerine gloss niyetine bile kullanabilirsiniz üstelik yapış yapış yapılarıda yok..

Soldan-Sağa
Essence-Oriflame-Nivea


Fotoğrafta yer almayan sevdiğim bir başka lipbalm Vaseline in lipbalmları gerçekten fiyatına göre çok başarılı harika nemlendiriciliği olan bir lipbalm. Görürseniz kaçırmayın alın memnun kalacağınıza eminim. Fiyatı 4 5 lira civarındaydı.
Benim sevdiğim ürünler bunlardı.. Sizin favori lipbalmlarınız hangisi tavsiye edeceğiniz uygun fiyatlı lipbalmlar varsa tavsiyelerinizi almak isterim :) Hoşçakalın...

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe