Revlon Photoready BB Cream - 010 Light Pale

09:30

Merhabalar..

Her gün fondöten kullanmaktan bıktığım bir dönemde Revlon'un meşhur Photoready serisinin BB kremini standda görünce dayanamadım.  Keşke dayansaydım.. Ürünü sadece 2 kere kullandım ve 3. defa açtığımda yapısı bozulmuştu! Bir ürün açıldıktan sonra 8-9 gün içinde bozulur mu? Dooooğru çöpe gitti.. 2 kere kullanıp attığım ilk ürün oldu kendisi.
Kullandığım zamandaki görüşlerime gelirsek:


Oldukça ince bir yapısı var  ve kapatıcı özelliğide az. Cildinize sadece sağlıklı bir ışıltı katıyor ve renk eşitliği sağlıyor. İçeriğinde SPF 30 olması güzel. Biraz yağlı bir yapıda bu yüzden kuru, normal ciltlere daha uygun. Karma yağlı ciltlerin anlaşabileceğini sanmıyorum. Gerçi bendeki 10 gün içinde bozulduğuna göre belki diğerleri daha güzel bir yapıdadır. Benim şanssız olduğum ürünlerden biri oldu ve tekrar almak şurda dursun testerına dönüp bakmam...

Yapısının nasıl mahvolduğunu açıkça görebilirsiniz..

Deneyen, memnun kalan yada benimle aynı sorunu yaşayan var mı?


Hoşçakalııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:

makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ooov... çalkalayınca da mı düzelmedi? Çok fena olmuş... Watson'sa yazdın mı Ceyda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalkalasamda bu şekildeydi :/ Cidden üzüldüm yani.. Yazmadım ya hiç aklıma gelmedi :(

      Sil
    2. Bence bir yaz bakalım ne diyecekler?

      Sil
  2. oww çok kötü keşke geri götürseydin alırlardı bunu bozuk yani besbelli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fişini atmasaydım mutlaka geri götürürdüm.. 10 günde ürün bozulur mu hiç? :(

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe