The Body Shop Vitamin E Eyes Cube - Göz Kremi

14:21

Herkese yeniden merhaba..
Bahar alerjisiyle boğuştuğum için yine buraları ihmal ettim. Telafisini yapabilirim umarım.. Bahar' ı çok seviyorum ama bünyem her baharda farklı tepkiler veriyor. Mesela cildim baharla birlikte hem kurudu hemde sivilcelendi 😓 Cidden çok garip bir durum. Hangi ürünü kullansam ne yapsam bilemedim.. Neyse konumuz bu değil çenem düştü 😁

Geçen yaz göz altlarım için hafif yapılı bir nemlendirici arayışına girmiştim. Zira Antalya inanılmaz nemli vıcık vıcık bir şehir olduğu için kremleri görmek bile istemiyorsunuz. Bu arayışım sırasında The Body Shop' ta bu stick şeklinde göz kremini gördüm. Tester' ın yazısı biraz silinmişti bu yüzden lipbalm mı bu acaba diye düşünmedim değil ^,^ Sonra göz kremi olduğunu anlayınca hemen elimin üzerinde deneyip yapısına bir baktım ve Bingo! aranan kan bulundu.



Çok hafif bir yapısı var bu yüzden nemsiz kuru göz altlarına yeterli gelmeyecektir. Zaten ben bu kremi günlük bakım olarak değilde makyaj öncesi temizlediğim cildime nem vermesi için kullanıyorum.  Akşam makyajımı çıkarıp, cildimi temizledikten sonra daha yoğun yapılı bir nemlendirici kullanmaya devam ettim. Makyajımın altına hemen çok yağlı bir nemlendirici sürdüğüm zaman makyajımın kalıcılığını azaltıyor. Özellikle acelem varsa ve hemen makyaj yapmam gerekiyorsa bu nemlendiriciyi uygulayıp hiç beklemeden kapatıcımı sürebiliyorum. Üstelik çok pratik ellerinizle uygulamanız gerekmeden hijyenik bir şekilde hemen göz altlarınızı nemlendirip, rahatlatabilirsiniz. Tek dezavantajı fiyatı; 44.90tl. Belki güzel bir indirime denk getirip alabilirsiniz.

İçerisindeki ürünün ne kadar kaldığını şeffaf olduğu için görebiliyorsunuz.

Ben yazın makyaj yapmadan çıktığım zamanlarda dışarıda dudağıma lipbalm uygulayıp birde bu kremle göz altlarımı nemlendirdim. Özellikle deniz kenarında çok kullandım. Hem sıcak, hem tuz yazık yani kavrulup, kuruyup kırışsın mı? :) Tabiki hayır! Gerçekten serinletip, rahatlatıyor ve yapış yapış bir yapısı yok. Ben çok sevdim bittikçe alınacaklar listesinde kendisi.
Benim için dudaklarıma lipbalm sürmek neyse göz altlarıma da bu kremi sürmek aynı şey artık. Merak ettiğiniz atladığım bir detay olursa yorum kısmından ulaşabilirsiniz. Kırışmayan dolgulu göz altlarımız olsun kızlar :)

Hoşçakalıııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

8 yorum

  1. Eyes Cube deyince zaten hemen ferahlatan bir ürün imajı çiziyor. Aslında yazdığın amaçlarla kullanmak için aklımda olsun bu ürün, gayet hoş bir şeye benziyor. İndirimde yakalarsam alayım :) Sevgiler! (ayrıca geçmiş olsun)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Başak'cım :)

      Sil
  2. ben kullandım bunu ama o kadar çabuk bitti ki :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gramajı biraz daha fazla olabilirmiş.. :(

      Sil
  3. Ne kadar iyi olmuş senin için. Bende yazın krem sürmekten nefret ediyorum ama cildim çok kuru olduğundan ben buna mecburum bilemezsin 😂 bu arada ürün prittlere benzemiyor mu? 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben H&M' in o devasa lipbalmlarını benzetiyorum Pritte :) :)

      Sil
  4. Benim kuru göz çevremle pek anlaşabilecek bir ürün değil ama hızlı ve hijyenik olduğu da ayrı bir gerçek. Neyse bombayı patlatayım Kiehl's geliyor. Avokadolu kremimi daha rahat alabilecğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehl' s geliyor ama ben yokum artık şansıma küseyim en iyisi :( Denemeden almak istemediğim bir sürü ürünü vardı :( Neyse kısmet değilmiş.. Tatile falan gelirsem bakarım artık kuşum.

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe