Denizci Temalı Tırnak Deseni || Anchor Nail Art

09:00

Herkese yeniden merhaba..
Geçen hafta sonu tırnaklarıma bu deseni yapmıştım. Sizlerle de paylaşmak istedim. Denizi ve deniz temalı her şeyi çok seviyorum. Oldukça basit gibi gözükse de gerçekten çok zaman alıyor. İki elime de aynı desenleri yapmak baya uzun sürdü. Çizgileri elimle çizmek daha uzun sürer diye imaj diskiyle yaptım ama dahada uzadı :D Aslında dümen de çizmek istiyordum ama elinizde ince, güzel bir nail art fırçası yoksa yuvarlak kısmı yapmak imkansız =/


Çizgileri yapmak için kullandığım imaj diski için buraya tıklayın. Yüzük parmağımdaki yıldız için de buraya tıklayın.. Bornpretty Store' dan alışveriş yapmak isterseniz %10 indirim kodu ise CBMX31 aklınızda olsun ;)


Kusursuz olmadı ama karşıdan bakılınca çok hoş gözüktü. Umarım fikir vermiştir..
Birde işaret parmağımda ki desenin bozulma sebebi NK kurutucu top coat. Yarım saat sonra sürdüğüm halde desenimi akıttı. Ahh ah NYC top coat' u gelde özleme =/

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

11 yorum

  1. yav yav yav harika olmuş çokkk beğendim tebrikler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUS BEBGIM ELLERINE SAGLIK :))

    YanıtlaSil
  3. bencede harika olmus, deniz tatili yapasim geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, atla gel Türkiye'ye :)

      Sil
  4. Çok hoş olmuş bence :) Arkada denizde süper ah bi tatile gitsem dedirtti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) İnşallah çabuk gidersin tatile :)

      Sil
  5. Çok beğendim canım. Harika olmuş. Ellerine sağlık. :) deniz manzarali nail art. Kredisi yüksek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım =) Evet nail artın kendinden çok manzarası güzel ^,^

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe