Holika Holika Egg Soap | Beyaz Yumurta Sabun

09:30

Herkese merhaba :)


Holika Holika’nın eğlenceli ürünlerine herkes gibi bende kayıtsız kalamıyorum. Gerçek yumurtalar gibi karton ambalajda olması çok sevimli değil mi? Bu minnoş yumurtalar ise markanın popüler ürünlerinden. Mağazaya giderken aklımda siyah noktalar için olan siyah yumurta vardı ama siyah noktalar için elimde çokca ürün olduğunu düşünüp vazgeçtim ve seçimimi beyaz olandan yana kullandım. Beyaz olan yağlı ve hassas ciltler içinmiş. Gözenekleri sıkılaştırmayı ve cildi pürüzsüzleştirmeyi vadediyor. İçeriğinde ise yumurta proteini bulunuyor. Gerçekten ilginç bir ürün.



Haftada 2-3 kere kullanmayı öneriyorlar. Bende buna bağlı kalıp kullanıyorum. O kadar güzel temizliyor ki daha durularken cildinizin gıcır gıcır olduğunu hissediyorsunuz. Ciltteki bütün yağı alıyor sanki.. Buna rağmen cildi kurutmuyor, germiyor. Karmadan kuruya dönük ciltlerin ise uzak durması gereken bir ürün ama yağlı ciltler kesinlikle memnun kalacaktır. 


Gözenek sıkılaştırma vaadine gelirsek; gözeneklerim geniş olmadığı için benim cildimde bunun etkisi pek belli olmaz. Cilt bakım uzmanlarıda bana gözeneklerimin sıkı olduğunu siyah noktaların bu yüzden zor temizlendiğini söylemişlerdi. Yağlı ve geniş gözenekli kişilerin yorumu daha iyi olur diye düşünüyorum..

Cildim gıcır gıcır olsun yağı kiri temizlesin diyorsanız tavsiye ederim. Üstelik oldukça bereketli bir ürün, kaç aydır kullanıyorum en ufak bir azalma yok.

Siz bu sabunlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Daha önce kullanan var mı aranızda? Yorumlarınızı bekliyorum…

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

3 yorum

  1. ankaraya gittiğimde bir kere bakabilmiştim buraya bu ürünü de inceledim ama almaya cesaret edemedim o zaman daha çok yeniydi.. mağazaya bir daha gidebilsem alırım yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Armada' ya gitme sebebim :) Telefon üzerinden de sipariş alıyorlar diye biliyorum gidemezsen sipariş ver bence ^^

      Sil
  2. Cok enteresan bir urune benziyor ilk kez gordum 😅 gule gule kullan canım

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe