Madamruj.com' dan Gelenler ☆

15:20

Herkese merhaba :)


Online alışverişleri sevmediğimi duymayan kalmadı sanırım :) Mağazalarda indirim adı altında fiyat yükseltip düşürenlerin satış politikalarını gördükçe mağazalara gitmez oldum.. Hele hele o satış danışmanlarının insanı irrite eden tavırlarıyla karşılaşmamak için en güzel seçenek online alışveriş oluyor. Madamruj.com sitesini ilk olarak Miskin Kek blogunun sahibi Pelin' in şuradaki yazısında duymuştum. Sitede Dessert Essence olduğunu öğrendiğimden beri alışveriş yapmak aklımdaydı ama şampuan stoğunu eritip bir türlü fırsat bulamamıştım. Onlar benden önce davranıp tanışma paketi göndermek istediklerini söyleyince çok mutlu oldum.




Yıllardır online alışveriş yapıyorum D&R dışında bu kadar özenli bir kargo henüz görmedim. Çok tatlı bir kutu içerisinde sarı şerit kağıtlar sizi karşılıyor. Kırılıp zarar görebilecek olan ürünler baloncuklu poşetle sarılmıştı. Bana Garnier' in yeni çıkan çift fazlı makyaj temizleme suyu, Batiste kuru şampuanın Wild olanı ve Dessert Essence lipbalm göndermişler. Garnier ve Dessert Essence' i çok merak ediyordum, hemen denemeye başladım. Batiste' i ne kadar sevdiğimi her fırsatta belirtiyorum zaten. 24 saat geçmeden elime ulaşan kargo için ayrıca kendilerini tebrik ediyorum..


Sitede Bourjois, NYX, NYC, The Balm gibi drugstore ürünlerin yanı sıra Guerlain, YSL, Shiseido gibi pek çok high-end ürünlerde mevcut. Ayrıca 30tl ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz. Madam Ruj ekibi ve Pelin' e tekrar teşekkür ediyorum..

Hoşçakalııın
milkysmile


Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Tatlım iyi günlerde kullan cicilerini :) Dikkatimi çekti, çok geniş marka skalası var. Ayrıca mağazadaki satış danışmanları hakkındaki düşüncelerine birebir katılıyorum. Bi gidin başımdan diyesim geliyor bazen :))) Online alışveriş iyide işte kırıldı kırılmadı, kargoya verildi verilmedi çilesi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırılmasın, hızlıca elime ulaşsın dersen gerçekten bu zamana kadar yaptığım en iyi online alışverişti :)

      Sil
  2. Mis günlerde kullan şekercim :) Batiste yorumlarını merak ediyorum, şu anda Schwarzkopf kuru şampuan kullanıyorum, Batiste beğenirsen ben de bir bakayım, lipbalm ise benim favorim, bakalım sen sevecek misin ^^ Sevgiler <3 :********

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım :) Batiste favori kuru şampuanım zaten mutlaka dene derim.. Lipbalm' ı deneyemedim henüz bakalım nasılmış :) :*

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe