Misha Black Ghassoul Siyah Nokta Maskesi

17:36

Herkese yeniden merhaba :)

Siyah noktalarından muzdarip ve buna çare arayanlar burda mı? Eminim hepimiz pek çok ürün denedik. Siyah nokta bantları, siyah nokta için kremler, peelingler, buhar banyosu sonrasında siyah noktaları sıkmaya çalışmalar... Gerçekten işe yarayan ooo süper dediğimiz ürünü maalesef bulamadık. Tek çare iyi bir güzellik merkezindeki uzman kişilere kendimizi teslim etmek. Kalıcı bir çözüm değil ama en azından bir kaç hafta pırıl pırıl ciltle gezmenin hazzı bir başka...


 Geçtiğimiz aylarda yine siyah noktalara hücuuum diye gaza gelip Missha' nın oldukça meşhur olan siyah nokta maskesini aldım. Soyulan maskeleri nedense çok seviyorum (nedense mi? maskeyi yıkamaya üşeniyorum desene sen şuna).
Öncelikle benim siyah noktalarım öyle çok değil ve yüzeysel siyah noktalarım var. Ürünü yorumlarken bunu dikkate almanızı rica ediyorum.



Büyük umutlarla aldığım maskeyi ilk defa kullandığımda ufak çaplı şok yaşadım diyebilirim. Yapısı tutkal gibi hatta tutkaldan daha sert bir kıvamı var. Parmağınıza alıp sürmeye çalıştığınızda uhu gibi ordan oraya çekiştiriliyor. Nemli cilde sürmeyi tavsiye etmişler ama sürülemediği için kuru cildinize sürmenizi tavsiye ederim. En iyi sonucu almak için duştan sonra açılmış gözeneklere uygulamalısınız. Yüzeysel siyah noktaları temizliyor ama çok derinde olan yerleşmiş siyah noktalara hiç bir etkisi yok maalesef. Benim kullandığım siyah nokta bantlarından biraz daha iyi temizliyordur belki hepsi bu. Birde yüzünüzdeki ayva tüyleri çok güzel koparıp cildinizi kızartıyor. Hassas cildi olanlar ve ayva tüylerinin kopmasından rahatsız olanlar denemesin bence. Birde kutu üzerinde 15 dakika bekletin demişler ama ben en az 30 dakika bekletiyorum aksi halde kurumuyor ve maskeyi soyamıyorsunuz.

Sitedeki görseller oldukça iddaalı.

Sitede de 30 dakika bekletmişler ;)
Denemek isteyenler şuradan inceleyip, alabilirler. Normal fiyatı 38.90tl VIP Kart müşterilerine 35tl.
Bu maskeyi deneyip sevenler yada sevmeyenler var mı? Sizinde yorumlarınızı merak ediyorum.

Birde sitenin yeni halini beğendiniz mi? Hala ufak tefek değişiklikler yapıyorum tavsiyelerinizide alabilirim ^^

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

10 yorum

  1. Ben siyah noktalarımı sıktırmayı hiç sevmiyorum, cildim mahvoluyor. Sert maskeler de aynı etkiyi yaptığı için tercih etmiyorum. Haftada bir kil maskeleri nispeten temizliyor; bu ara kullandığım bir ürün de iyi geldi sanırım (hangisi tespit edemedim ama), epey azaldı siyah noktalar. Teşekkürler maskeyi yazdığın için, hakkında fikrimiz oldu :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevmiyorum sıktırmayı ama şu vakum tarzı cilt temizleme tekniği cidden başarılı.
      Hangisi olduğunu tespit edersen paylaş mutlaka Başak'cım <3

      Sil
  2. çok etkili görünüyor gerçekten ama denemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilde çok fazla yapıştığı için temizliyor bence ama ayva tüylerini de koparması dezavantaj :(

      Sil
  3. Ben normalde siyah nokta bandı felan kullanmazdım sonra meşhur Rituel De Beaute markasınınkini kullandım ondan başka da kullanmıyorum ciddi fark yaratıyor. Ama banyodan sonra yaptığımda tek tük temizlerken, normal zamanda yaptığımda tüm siyah noktaları kökünden temizliyor çok ilginç..Bende banyodan sonra derdim hep fikrimi değiştirdi sanırım cilde daha iyi yapıştığı için söküp alıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginçmiş gerçekten ben en iyi sonucu hep duştan sonra kullandığım zaman alıyorum.. Normal zamanda da denedim ama bende bir işe yaramadı maalesef :/

      Sil
  4. benim hassas cildime neler yapar acaba. Korktum gercekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmakta haklısın kuzum hassas ciltlere hiç iyi geleceğini sanmıyorum :/

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe