Kylie Lip Kit Koko K ve Çekiliş

13:51

Herkese yeniden merhaba :)


Kylie' nin meşhur rujlarını duymayan kalmadı sanırım. İlk başta çok ilgimi çekmesede sonradan rujları merak etmekten kendimi alıkoyamadım. Almaya karar verdikten sonra rujların renklerini deli gibi araştırdım. Kendi ten rengime yakın kişilerde nasıl durmuş diye epeyce swatch inceledim. Sonunda nude pembe tonlarında bir renk olan Koko K' i seçtim. Çokta isabetli bir karar yapmışım, rengini çok sevdim.





✦Kokusu muhteşem.
✦Yapısı tek katta örtücü.
✦Sürümü kolay, çoğu likit mat rujda olan dalgalanma sorunu yok.
✦Dudakta ağırlık yapmıyor.
✦Dudakları kurum kurum kurutmuyor.
✦Çizgilere dolmuyor.
✦Ruj dudağınızdan başka bir yere transfer olmuyor.
✦Oldukça kalıcı. Birşeyler içince çıkmıyor ama yağlı bir yiyecek yerseniz bozulmalar oluyor (her mat ruj gibi).

Ben çok sevdim ve başarılı buldum. Likit mat rujlar arasında en sevdiğim marka oldu diyebilirim.

✦Dudak kalemi ise olması gerektiği gibi; kolayca sürülüyor ve kalıcı.



(Dudak kalemi ya çok açık çıktı yada koyu bir türlü rengini yansıtamadım. Normalde rujla aynı renkte.)


Eğer sizde denemek isterseniz instagram hesabımda da Candy K Lip Kit' i hediye ediyorum. 18 Eylül son gün, katılmayı unutmayın..

Ürünü detaylı incelediğim video ise şurada.



Hoşçakalıııın
ve
"Bayramınız Kutlu Olsun"

milkysmile

Bana ulaşmak için:
e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe