Clinique Daily Defenders Cilt Bakım Seti | Madamruj.com

10:00

Selam kızlaaar :)
Cilt bakımımda en çok kullandığım markalardan biri olan Clinique' in güzel bir setini bugün inceleyelim istedim. Hepsi daha önceden kullandığım ürünler ama blogdan ayrı kaldığım döneme denk geldiği için sizlerle paylaşamamıştım... Şimdi tekrar denedim vee bakalım hangi ürünler geçer not almış? :)





Clinique Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici:
Malum havalar ısındı ve güneş koruma faktörlü kremler ortaya çıktı. Nemlendirici+Güneş Kremi uygulamak size zahmetli geliyorsa SPF'li kremler oldukça pratik oluyor. Güneş kremlerinin çoğu bende sivilce yaptığı için bu tarz kremlerden uzak duruyorum ama bu kremde böyle bir sorun yaşamadım. Ben bu kremi sadece gündüzleri kullanıyorum ve eve gelince cilt bakımımı yapıp SPF içermeyen bir nemlendirici sürüyorum. SPF içerikli ürünler, güneş koruyucu kremler sizde de sivilce yapıyorsa cildinizden güzelce arındırmanızı ve akşamları kullanmamanızı tavsiye ederim.
Beyaz renkte olmasına rağmen sürünce hemen emiliyor ve beyaz beyaz kalmıyor. Ayrıca bu kremi tek başına satın alacaksanız cilt tipine göre 1-2 (Çok Kurudan Kuruya, Kuru Kombinasyon) ve 3-4 (Yağlı kombinasyon, Yağlı) diye ayrı satılıyor. Kendi cilt tipinize uygun olanı alabilirsiniz.





Clinique All About Eyes Göz Çevresi Bakım Kremi:
Göz çevremde sık sık mila(yağ butoncukları) oluşuyor, bu yüzden yağsız ürünler kullanmam gerekiyor. Yağlı ürün kullandığım zaman göz çevremde bir sürü mila oluyor. Makyaj temizleme ürünümden tutun kullandığım kreme kadar dikkat etmek zorundayım. Su bazlı, hafif yapılı göz çevresi kremleri benim için en iyisi.
Bu krem ise hafif yapıda ve hemen emiliyor. Makyajdan önce uygulamaya müsait. Ayrıca kafein içerdiği için sabah uyandığımda oluşan şişliklerime iyi geliyor. Koyu halkalara iyi geldiği söylenmiş ama benim öyle bir sorunum olmadığı için yorum yapamayacağım. Kısacası bu da sevdiğim, tavsiye ettiğim ürünlerden...



7 Day Scrub Arındırıcı Peeling:
Makyaj yaptığım günlerde peeling yapmazsam cildim yeterince temizlenmiş gibi hissetmiyorum. Sanki gözeneklerim tıkanmış gibi geliyor. Bu yüzden her gün kullanabileceğim minik tanecikli scrubları çok seviyorum. Bu üründe tam da benim gibi düşünenler için yapılmış:) Gün aşırı kullanıma uygun. Kremsi yapısı ve minik tanecikleri sebebiyle cildi rahatsız etmiyor. Cildimi kurutmuyor. Çoğu peeling ürününde olduğu gibi cildimi kızarmış tavuğa çevirmiyor. Tüm cilt tiplerine uygun denilmiş ama ekstra hassas ciltlerin önce bir testerını denemesini tavsiye ederim.




Bu tarz setler her zaman daha uygun oluyor üstelik madamruj.com da ekstra indirimler oluyor ve tadından yenmiyor :) Eğer denemek istediğiniz ürünler varsa set olarak almanızı tavsiye ederim kızlar :) Görüşmek üzereee...

Hoşçakalıııın


Bana ulaşmak için:

e-mail:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Superdefense nemlendiriciyi ben de kullandığımda beğenmiştim. 7-days olan peeling ise aklımda olsun; seviyorum hafif yapılı peelingleri. Güle güle kullan Ceyda'cım, öperim!

    YanıtlaSil
  2. Su göz kremi bir bana yaramadı sanırım . Göz çevremi çok kurttu enterasan biçimde:(

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe