Alix Avien 195 Fuşya Pembe Oje / Heart & Butterfly Nail Art

15:23

Herkese merhaba..
Bu aralar ruh halim pek iyi değil ürün yorumlayacak psikolojide değilim nedense :( umarım kısa zamanda geçer bu durum. Hal böyle olunca bende blogumu boşlamamak için önceden yapıp fotoğraflamış olduğum manikürleri / tırnak desenlerini sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bugünkü tırnak desenini ise tırnak baskılama aracı yani desen diskleri ile yapmıştım. Çok romantik oldu tam sevgililer günü nail artı :) Umarım beğenirsiniz ^,^

Koyu pembe olan bu ojeye bayılıyorum. Bitince kesinlikle aynısı alınacak :)

Alix Avien ojelerin sürümü ve kuruması kolay, fırça izi kalmıyor ben severek kullanıyorum ^,^

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe