Essence Stay All Day Krem Far 09 For Fairies

10:18

Herkese merhabaaa..

Essence malesef bu farları kaldırdı ellerinde kalan son farlara yetişebilirseniz ne ala.. Bu farın seveni de çok sevmeyeni de çok. Ben seven gruptayım :) Farlarınızın altına baz olarak uygulayabilirsiniz. Tek başına kullanabilirsiniz. Adı üstünde kalıcı far bende akma bulaşma topaklanma yapmadı. Tabi benim göz kapaklarım yağlı değil yani yağlı göz kapaklarında nasıl bir etki gösterir bilemem ama altına far bazı uygulayarak rahatlıkla kullanılabilir. Rengi toz pembe pamuk şeker gibi çok tatlı hafif bir şekilde sürerseniz gözünüzde hafif bir ışıltı elde ediyorsunuz. İçinde altın renkte minik simler var. Genelde göz makyajımda pembe mavi yeşil vs renkler kullanmam. Hiçte sevmem hep doğal tonlar kahverengi ağırlıklı makyajlar yaparım ama bahar geldiğinden beri kahverengi beni boğmaya başladı. Pembe Manhattan farımla tekrar aşk yaşayınca bu farıda almış oldum ve çok sevdim. Bulursanız alın kaçırmayın, bulamazsanız Maybelline in Pink Gold color tattoo farından alın hatta o daha güzel ^^ Hala hiçbir yerde bulamadığım için alamadım :( Neyse konuyu değiştirmeyeyim uygun fiyatıyla kalıcılığıyla benim kalbimi çalmayı başardı Rock Chick renginide almak istiyordum ama kalmamış malesef tekrar alamayacak olmam beni üzdü..






Hoşçakalııın...
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

3 yorum

  1. ben de aralarında çok fark olmadığı içi maybelline i almıştım ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan :) maybelline daha iyi renk veriyor ve eminim daha da kalıcıdır daha testerını bile göremedim :(

      Sil
  2. Bu farı sevmeyenler ölsün çook güzel! Aynen tatlım keşke daha önce alıp kullansaydım diğer renklerin çoğunu alırdım :/ Bu kadar güzel bir ürünü kaldırma kararını veren yetkiliyi kınıyorum!!

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe