Alışveriş ( H&M - Flormar - Converse - pelininayakkabıları.com )

18:57

Herkese merhaba! Nasılsınız kızlar ? Ben bugün çook iyiyim kızımla harika bir gün geçirdik :)

Flormar Lights of Flowers koleksiyon ürünleri dün %80 indirime girdi bende bugün koşa koşa gittim, BB krem ve ruj aldım. Arkadaşım da pudrasından aldı oldukça ışıltılı olduğu için allık olarak kullanıcak. Benzer bir Flormar terracotta allığım olduğu için almadım. Diğer renklerinde elimde benzerleri var aç gözlülük yapmamak adına almadım kendimi gerçekten tebrik ediyorum :) Farlarda çok güzeldi ama kullanacağım renkler değildi. Oldukça güzel bir koleksiyon mutlaka gidip bakın. Flormar fiyatları almış başını gidiyor malum böyle indirim kaçmaz kızlar ;) Sadece rimel ve eyeliner indirime dahil değildi aklınızda olsun.. Ruj 3,5 tl BB krem 5tl'ydi.


Geçen günde H&M de 4 senedir almak istediğim fakat ülkemizde pek bulunmayan kulaklı berelerden gördüm. Denemek için giyip aynada bakarken teyzenin biri bana cins cins gülünce hemen çıkarıp mağazadan çıktım. Daha sonra Rococosh' un tavşanlı beresiyle kombinini örünce amaan Ceyda al dedim ve bugün gidip bereyi aldım! İsteyen gülsün çokta umrum hıııh... Almak isteyen olursa fiyatı 20tl.

Bugün giyip şeftesini  yaptığım (böyle mi deniyordu?) leopar desenli Converse'lerimle aşk yaşıyorum. ^,^ Fazla söze gerek yok sanırım :)


Pelininayakkabıları.com 'dan ayın 24ünde sipariş ettiğim ten rengi stiletto bugün elime geçti. Kendi imalatı olduğunu söyledikleri ayakkabıları yurtdışından sipariş ettiklerini söyleyerek kendileriyle çelişmesi de çok garip doğrusu! Ayrıca resimde ayakkabının alt kısmı açık tondayken bana gelen ayakkabı Loboutin gibi kırmızı renkte. Bende ki 8cm olanı olmasına rağmen pek kolay yüründüğünü söyleyemem ki ben 13cm topuklularımla kızımın peşinden koşuyorum :) Genede beğendim ayakkabıları. Kargo dahil 74 lira ödedim.
Edit: Topukları ölçtüm ve 10.5 cm çıktı!! Haberiniz olsun kızlar...


Benim bugünlük alışverişim böyleydi siz neler aldınız? :)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

22 yorum

  1. Ayakkabı çok zarif bebeyim güle güle kullan,leoparlıyada bayıldım ama kaba duruyor ayakta ben yakıştıramıyorum artık kendime ama yarım leoparlı varsa bulursam alıcam 20tl civarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum :) Yarım olarak Vans' ta vardı ama ayağımda kaba durdu diye bunları aldım. Vans' ın damalı olanını gözüme kestirdim onu alıcam :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın :)
    Şefte lafını hiç duymadım, siftah mı acaba kastettiğiniz? =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa duymadın mı ben çok duydum ama anlamını bilmiyorum :) siftah da olabilir tabii :))

      Sil
  3. Bende bugün Flormar Lights of Flowers koleksiyonundan bb krem aldım. 5 liraya bb krem alabileceğimi hiç düşünmezdim :) Bende bir gün cesaret edebilirsem kulaklı berelerden almayı düşünüyorum :) Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Cesaretini topla hemen al beraber giyeriz dayanışma yapalım ;)

      Sil
  4. Hihi o şapkayı bende gördüm ya onu ya da kurtlu olanı alacağım yumuşacık bu şapka :) Converse'ine ba-yıl-dım !!! Güzel günlerde kullan hepsini tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tatlım all :) Beraber giyelim yalnız bırakma beni ;) Çook teşekkür ederiim :*

      Sil
  5. Topuklu ayakkabına ve berene bayıldım! Kim gülerse gülsün sen beğenmiş ve kullanmaya karar vermişsen gerisi hiç sorun değil bence :) Güle güle kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil
  6. O ne tatlı bi şapkadıır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii :) Bende tatlılığına dayanamadım zateen ^,^

      Sil
  7. offf.... rujun rengini gostermemishsin yaa.gule gule kullan hepsini.biz sifte ettim diyoruz canim azerice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LF33 olan canım ruj :) Her yörede farklı terimler kullanılıyor sanırım :)

      Sil
  8. Tatlım guzel gunlerde kullan hepsini. Bende gittim bugun Flormar'a pudrasını far olarak kullanmayı dusunuyordum ama tester urunde gordum ki urun bir sure kullanılınca o parlak ısıltılı kısım gitmiş o yuzden almadım. Farların krem renginde aklım kaldı ama evdeki tum farlarım aynı tonda diye ondan da vazgectim . Eyeliner indirime niye girmemiş anlam veremedim ama keske o da girseymiş. Hemen bir kac tane alıverirdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir türlü denk gelemiyoruz seninle yaa :/ Evet pudrası öyleydi testerı maşallah yarıya indirmişlerdi. Farlarda kullanacağım renkler değil diye bakmadım bile çok simli simli duruyorlardı mat olsalar kesin hepsini alırdım! Eyeliner ve rimele bizde anlam veremedik arkadaşım rimelinden 2 tane bitirdi 2 tane de koleksiyon ürünü diye yedekledi. İndirimde olsa hepsini alıcaktı :D

      Sil
  9. güle güle kullan aldıklarını şapkanı ve ayakkabılarına bayıldım :) bende bloğuma beklerim ::)

    YanıtlaSil
  10. Ben öyle teyzeyi "Bi' durum mu var?" diye yüzlerim vallahi. Çoook güzel bir bere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi daha ki sefere bende öyle yapıcam! :)

      Sil
  11. güle güle kullan converse çok tatlıymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğeneceğini biliyordum ^,^

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe