Golden Rose Lip Plumper Gloss / Dudak Dolgunlaştırıcı Gloss

13:38

Merhabalar..
Bir ara çok meşhur olan ve heryerde silikonlu ruj diye satılan bu glossları bilmeyen yok sanırım. Bunu kuzenim normal gloss sanıp almış kullanınca da verdiği acıya dayanamamış bana verdi. Rengi ambalajda çook şeker bir şeftali renginde ama dudakta oldukça şeffaf bir gloss. İçinde ki tarçın  kokusunu kapağı açar açmaz duyuyorsunuz bu yüzden tarçın kokusunu sevmeyenler uzak dursun. Hafif bir yapışma hissi veriyor bu hissi sevmeyenler içinde iyi değil. Ama dudaklarım birazcık daha dolgun olsun diyorsanız tam size göre!



İçerisinde acı biber varmış gibi dudağınıza sürdükten biraz sonra yakmaya başlıyor ve dudaklarınız bu acıyla şişiyor. Aynı durum bol isotlu dürümde de olur hani yerken dudaklar şişer kızarır aynen öyle :) İncecik dudaklarınız varsa Angelina Jolie gibi dudaklarınızın olmasını beklemeyin tabi ki mucize yaratmıyor çok az bir fark oluyor. Gloss olmasından dolayı zaten sürer sürmez dudakları daha dolgun gösteriyor. Düzenli kullanımda kalıcı dolgunluk vaadediyor ama pek inandırıcı bulmadım. Gene de farklı bir ürün arayışında olanlar biraz eğleneyim canım yansın =P diyenlere tavsiye ederim efenim =)

Siz bu silikonlu rujlar/glosslar hakkında ne düşünüyorsunuz? Kullanıp bırakanlardan mısınız yoksa ayy ben almayayım diyenlerden mi? :)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

10 yorum

  1. Keske bunlarin hiç degilse yarim saatlik etkisi olsa.Ben ilk kez bu sene oriflame maxi gloss aldim.güzel dolgunluk veriyor ama 15 dk.falan.geçenlerde akrabamla ayak üstü selamlasirken gözunu dudagimdan çekmedi.garanti dolgu yaptim zannetmishtir he he.kendisi pek anlamiyo plump gloss falan.Bu gün iki dudak urunum geçti elime.çoook mutluyum.

    YanıtlaSil
  2. Etkisi geçince tekrar sür canım :) Aa çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  3. Dudaklarım incedir benim ama memnunum bu goruntusunden . Fakat boyle glosslasr cok hosuma gidiyo acıdan ziyade bana boyle ferahlatıcı kıpır kıpır etkisi varmıs gibi geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ince ve ince olmasından dolayı memnunum :) Ve ferahlatıcı diyen tek kişi sensin valla tebrik ederim seni kuzenimle tanıştırmam lazım :)

      Sil
  4. Aman yok be bende öyle aşırı bir karıncalanma olmamıştı var hala,hatırlarsan yazmıştım içine birde tarçın attydım hehe yazını görünce o aklıma geldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ben dün neyediğimi hatırlamıyorum canım :)

      Sil
  5. Bu tarz ürünler benim dudaklarımı küçültüyor anneminde öyle :)) Hatta Avon çıkarmıştı denedik annemle mentollü gibi bir hissi vardı . Birbirimize bakıp sil sil sil küçüldü diyip gülme krizine girmiştik :D Güle güle kullan canım tarçın kokusunu çok severim deneyeceğim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa çok enteresanmış :) Teşekkür ederim canım..

      Sil
  6. Tarçın dedin ya ben burada zıplamaya başladım! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman cevizli tarçınlı kek diyorum!! :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe